Ακυρώθηκε η απόφαση για το παζάρι Παραμυθιάς

Στην ακύρωση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Παραμυθιάς για την διοργάνωση της εμποροπανήγυρης προχώρησε η Γενική Γραμματέας της Περιφέρειας Ηπείρου, μετά την προσφυγή μικροπωλητών, οι οποίοι διατύπωναν τις ενστάσεις τους και τις παρατηρήσεις τους για παράβαση της κείμενης νομοθεσίας. Η απόφαση της κ. Γεωργακοπούλου είναι η ακόλουθη:

Θέμα: « Ακύρωση της αριθμ.123/2010 απόφασης του Δημοτικού
Συμβουλίου Παραμυθιάς ».
ΑΠΟΦΑΣΗ
H ΓΕΝΙΚH ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων, 79 148, 149 και 150 του Ν.3463/2006 «Κώδικας
Δήμων και Κοινοτήτων».
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.1 του Ν.2323/1995(ΦΕΚ αριθμ.145/13-7-95)
«Υπαίθριο εμπόριο και άλλες διατάξεις », όπως ισχύει σήμερα.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3769/2009 (ΦΕΚ αριθμ.105/τΑ΄/1-7-2009)
«Εφαρμογή της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών όσον αφορά την πρό-
σβαση σε αγαθά και υπηρεσίες και την παροχή αυτών και άλλες διατάξεις ».
4. Την αριθμ.7666/11/7-2-2007 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας
Διοίκησης και Αποκέντρωσης με θέμα,΄΄ Εποπτεία των πράξεων των συλλογι-
κών και μονομελών οργάνων των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ΄΄.
5. Το αριθμ.Κ1-504/28-2-2006 έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης με θέμα τη
συμμετοχή σε εμποροπανηγύρεις.
6. Το αριθμ.πρωτ.61040/2-12-2009 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέ-
ντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με θέμα, ΄΄ Λειτουργία εμποροπανη-
γύρεων΄΄.
7. Την αριθμ.100/2010 απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής Παραμυθιάς με θέ-
μα, ΄΄ Σύνταξη εισηγητικής κανονιστικής πράξης διενέργειας της εμποροπανη-
γύρεως του «Λαμπόβου» του Δήμου Παραμυθιάς΄΄, που δημοσιεύθηκε στον πί-
νακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος στις 23-6-2010 και υποβλή-
θηκε με το αριθμ.4925/23-6-2010 έγγραφο του Δήμου Παραμυθιάς το οποίο πε-
ριήλθε στην Υπηρεσία μας στις 30-6-2010.
8. Την αριθμ.123/2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παραμυθιάς με θέ-
μα, ΄΄ Έκδοση τοπικής κανονιστικής απόφασης για τη χρήση και λειτουργία της
εμποροπανηγύρεως του «Λαμπόβου» του Δήμου Παραμυθιάς΄΄, που δημοσιεύ-
θηκε στον πίνακα του δημοτικού καταστήματος την 1-7-2010 και υποβλήθηκε
με το αριθμ.5310/5-7-2010 έγγραφο του Δήμου Παραμυθιάς το οποίο περιήλθε
στην Υπηρεσία μας στις 14-7-2010.
9. Την από 9-7-2010 προσφυγή της Παναγιώτας Αναστοπούλου του Χαραλάμπους,
μικροπωλήτριας, κατοίκου Γαλατσίου Αττικής και εννέα (9) λοιπών μικροπωλη-
των, που στρέφονται) κατά της αριθμ.100/2010 απόφασης της Δημαρχικής Επι-
τροπής Παραμυθιάς β) κατά της αριθμ.123/2010 απόφασης Δημοτικού Συμβου-
λίου Παραμυθιάς και γ) κατά πάσης άλλης συναφούς πράξεως και παραλείψε-
ως του Δήμου Παραμυθιάς η οποία ασκήθηκε εμπρόθεσμα.
10. Το αριθμ.3832/45720/12-7-2010 έγγραφό μας, με το οποίο ζητήθηκαν οι απόψεις
του Δήμου Παραμυθιάς.
11. Το αριθμ. 5771/23-7-2010 απαντητικό έγγραφο του Δήμου Παραμυθιάς το οποίο
περιήλθε στην Υπηρεσία μας στις 3-8-2010.
Από την εξέταση των στοιχείων του φακέλου της υπόθεσης και τις ισχύουσες δια-
τάξεις νόμου προκύπτουν τα κάτωθι :
Επειδή με τις διατάξεις του άρθρου 150 του Κ.Δ.Κ. (Ν3463/2006) ορίζεται ότι :
΄΄1. Οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να προσφύγει στον Γενικό Γραμμα-
τέα της Περιφέρειας και να προσβάλλει τις αποφάσεις των συλλογικών ή μονομελών
οργάνων των Δήμων, των Κοινοτήτων, των τοπικών διαμερισμάτων, των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και των Συνδέσμων, για λόγους νομιμότητας, μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση της απόφασης ή από την κοινοποίησή της ή αφότου έλαβε γνώση αυτής. 2......3. Ο Γενικός Γραμματέας αποφαίνεται επί της προσφυγής, εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός ( 1 ) μηνός από την υποβολή της. Αν παρέλθει η ανωτέρω προθεσμία χωρίς να εκδοθεί απόφαση θεωρείται ότι η προσφυγή έχει απορριφθεί.΄΄
Επειδή από τις διατάξεις του άρθρου 79 του Κ.Δ.Κ. (Ν.3463/2006) προκύπτει ότι, η
χρήση και η λειτουργία εμποροπανηγύρεων ρυθμίζεται από τους Δήμους με την έκδοση από τα δημοτικά τους συμβούλια τοπικής κανονιστικής απόφασης ύστερα από εισήγηση της δημαρχιακής τους επιτροπής.
Επειδή με τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ.1 του Ν.3769/2009( ΦΕΚ 105/Τα΄/1-7-
2009, οι οποίες αφορούν , ορίζερίζεται ότι: ΄΄1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 2 του Ν.2323/1995(ΦΕΚ 145 Α), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως : «1.Για τη συμμετοχή σε υπαίθριες αγορές, δηλαδή σε εμποροπανήγυρεις που διενεργούνται με την ευκαιρία θρησκευτικών ή επαιτειακών εορτών, σε παραδοσιακές εμποροπανήγυρεις και ζωοπανήγυρεις που τελούνται μια
φορά το χρόνο, σε πασχαλινές και σε χριστουγεννιάτικες αγορές απαιτείται άδεια.......
Οι άδειες χορηγούνται : α) σε επαγγελματίες εμπόρους....., β) σε κατόχους άδειας συμ
μετοχής.... .., γ) σε κατόχους άδειας πωλητή λαϊκών αγορών......, δ) σε όσους κατέχουν άδεια άσκησης υπαίθριου ( στάσιμου ή πλανόδιου ) και ε) σε λοιπούς εμπόρους.
Η επιλογή των δικαιούχων γίνεται με δημόσια κλήρωση που διενεργείται μεταξύ των
ενδιαφερομένων από το νομαρχιακό, το δημοτικό η κοινοτικό συμβούλιο, κατά περίπτωση, κατά την οποία οι διαθέσιμες άδειες κληρώνονται κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) στους ενδιαφερομένους των περιπτώσειων α΄,β΄, και γ΄ του προηγουμένου εδαφίου και κατά ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) στους ενδιαφερομένους των περιπτώσεων δ΄και ε ΄του προηγουμένου εδαφίου. Δημόσια κλήρωση διενεργείται και για τη θέση στην οποία θα τοποθετηθεί ο κάθε αδειοδοτούμενος, κατά τα ανωτέρω.
Στη συνέχεια οι άδειες συμμετοχής εκδίδονται με απόφαση του αρμόδιου κατά τόπο δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου και ισχύουν για συγκεκριμένο χώρο και θέση.......
Οι άδειες είναι προσωποπαγείς και δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση, η εισφορά, η εκμί-
σθωση και η παραχώρηση, κατά χρήση, των αδειών της παραγράφου αυτής, καθώς και η άσκηση των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτές, από οποιονδήποτε τρίτο, εκτός από τον/τη σύζυγο και τα τέκνα των κατόχων της αδείας, υπό τον όρο ότι αυτοί δεν κατέχουν άλλη άδεια άσκησης υπαίθριου εμπορίου......΄΄.
Επειδή με την αριθμ.7666/11/7-2-2007 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Δη-
μόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στην παράγραφο 3.1.iii (φύση της προσβαλλόμενης πράξης ) ορίζεται ότι, ΄΄ Για να είναι παραδεκτή η προσφυγή πρέπει η προσβαλλόμενη πράξη να έχει εκτελεστό χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει ότι η ρύθμιση που θεσπίζεται με αυτή είναι υποχρεωτική....Δεν έχουν εκτελεστό χαρακτήρα, και άρα προσβάλλονται
απαράδεκτα, οι ανακοινώσεις, οι γνώμες, κ.λ.π.΄΄.
Επειδή η Δημαρχιακή Επιτροπή Παραμυθιάς κατ' εφαρμογή των προαναφερόμενων διατάξεων Νόμου με την αριθμ. 100/2010 προσβαλλόμενη απόφασή της, συντάσσει και εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο Παραμυθιάς την έκδοση τοπικής κανονιστικής πράξης χρήσης και λειτουργίας της εμποροπανηγύρεως του «Λαμπόβου» του Δήμου Παραμυθιάς.
Επειδή με την παρούσα προσφυγή τους οι προσφεύγοντες στρέφονται και κατά της
ως άνω απόφασης της Δ.Ε. Παραμυθιάς, θεωρούμε ότι εκ των προρηθέντων συνάγεται
ότι, η συγκεκριμένη απόφαση δεν δύναται να προσβληθεί παραδεκτά αφού δεν πρόκειται για διοικητική πράξη με την οποία θεσπίζεται υποχρεωτική ρύθμιση για τους διοικούμενους και επομένως δεν έχει εκτελεστό χαρακτήρα αλλά πρόκειται για εισήγηση γνώμη προς το Δημοτικό Συμβούλιο Παραμυθιάς, το οποίο είναι καθύλη αρμόδιο όργανο να αποφανθεί για την έκδοση της εν λόγω κανονιστικής πράξης.
Επειδή από το αριθμ.Κ1-504/28-2-2006 έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης προ-
κύπτει ότι τα αναγκαία δικαιολογητικά συμμετοχής των ενδιαφερομένων σε εμποροπανηγύρεις και υπαίθριες αγορές είναι αυτά που αποδεικνύουν την ιδιότητα του εμπόρου.
Επειδή το Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνη-
σης στο αριθμ.πρωτ.61040/2-12-2009 έγγραφό του, με το οποίο απαντά επί ερωτημάτων σχετικών με τη λειτουργία των εμποροπανηγύρεων μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής: α) Το αναλογούν τέλος συγκεκριμένης θέσης καταβάλλεται μετά την πραγματοποίηση της κλήρωσης και κατά την παραλαβή των σχετικών αδειών β) Για τη δυνατότητα συμμετοχής σε εμποροπανηγύρεις απαιτείται η εμπρόθεσμη υποβολής σχετικής αίτησης με τα ακριβή δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο, δηλαδή εντός της προθεσμίας
που έχει ορίσει ο οικείος ΟΤΑ γ) Αίτηση που κατατέθηκε πριν την έναρξη της ανωτέρω προθεσμίας θεωρείται σε κάθε περίπτωση εμπρόθεσμη και δ) Αναφορικά με το χρονικό περιθώριο για την υποβολή των αιτήσεων, αυτό αποτελεί θέμα που ανάγεται στην αρμοδιότητα της δημοτικής αρχής, η οποία ωστόσο οφείλει να θέσει εύλογο χρόνο, ανάλογα με την αναμενόμενη προσέλευση των ενδιαφερομένων, το μέγεθος της εμποροπανήγυρης και την πιθανή συμμετοχή ενδιαφερομένων από μακρινές περιοχές.
Επειδή το Δημοτικό Συμβούλιο Παραμυθιάς με την αριθμ.123/2010 προσβαλλόμε-
νη απόφασή του ύστερα από την αριθμ.100/2010 εισήγηση της Δ.Ε., εγκρίνει την έκδοση τοπικής κανονιστικής πράξης χρήσης και λειτουργίας της συγκεκριμένης εμποροπανηγύρεως.
Επειδή από το άρθρο 12 της ως άνω απόφασης του Δ.Σ. Παραμυθιάς προκύπτει ότι,
οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν στην εμποροπανήγυρη Παραμυθιάς οφείλουν να καταβάλουν το αναλογούν τέλους στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου, την ίδια μέρα που θα υποβάλλουν την αίτηση συμμετοχής στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου,
με συνημμένα τα αναφερόμενα στο άρθρο 3 της ιδίας απόφασης δικαιολογητικά στα οποία συμπεριλαμβάνεται και Διπλότυπο είσπραξης του αναλογούντος τέλους και, η μη κατάθεση αυτών στο σύνολό τους επισύρει αποκλεισμό της αίτησης του ενδιαφερομένου.
Επειδή ο ισχυρισμός που επικαλούνται οι προσφεύγοντες ότι η προσβαλλόμενη από-
φαση του Δ.Σ. Παραμυθιάς πρέπει να ακυρωθεί διότι από τις διατάξεις της νομοθεσί- ας που διέπει τη διενέργεια των εμποροπανηγύρεων δεν απορρέει η υποχρέωση των ενδιαφερομένων που συμμετέχουν σε εμποροπανηγύρεις, να προκαταβάλλουν τα αναλογούντα τέλη και μάλιστα επί ποινής αποκλεισμού τους από τη συνέχεια της διαδικασίας χωρίς να έχουν ακόμη κριθεί δικαιούχοι και, ότι ο συγκεκριμένος όρος της αριθμ.123/ 2010 απόφασης του Δ.Σ. Παραμυθιάς αντιβαίνει την ισονομία και τη δυνατότητα για ίσες ευκαιρίες στον εργασιακό χώρο, κρίνεται βάσιμος καθότι πράγματι όπως προκύπτει
από τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3669/2009, σε συνδυασμό με το αριθμ. Κ1-504/ 28-2-2006 έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης και το αριθμ.61040/2-12-2009 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ.Α & Η.Δ., οι αιτούντες συμμετοχής υποχρεούνται μόνο στην υποβολή των δικαιολογητικών που αποδεικνύουν την ιδιότητα του εμπόρου, όπως ειδικότερα αυτά ορίζονται με την προσβαλλόμενη απόφαση Δ.Σ. και όχι στην υποβολή Διπλότυπου προκαταβολικής είσπραξης του αναλογούντος τέλους συμμετοχής στην εν λόγω εμποροπανήγυρη χωρίς να γνωρίζουν αν οι αιτήσεις τους θα γίνουν δεκτές και αν θα καταστούν δικαιούχοι συμμετοχής, δηλαδή ο συγκεκριμένος όρος δεν προβλέπεται από την κείμενη Νομοθεσία, γεγονός που καθιστά την προσβαλλόμενη απόφαση μη σύννομη.
Επειδή με το άρθρο 12 της αριθμ.123/2010 απόφαση του Δ.Σ. Παραμυθιάς μεταξύ
των άλλων ορίζεται ότι, εφ'όσον τα καταβληθέντα τέλη, συνολικά, υπολείπονται του ποσού των 175.000,00 ευρώ, το οποίο θα πρέπει να εισρεύσει ως καθαρό ποσό στο Ταμείο του Δήμου από τη διάθεση του χώρου, αν η εμποροπανήγυρης δεν πραγματοποιηθεί τα τυχόν καταβληθέντα τέλη δεν επιστρέφονται.
Επειδή ο ισχυρισμός που επικαλούνται οι προσφεύγοντες ότι η προσβαλλόμενη από-
φαση του Δ.Σ. Παραμυθιάς πρέπει να ακυρωθεί διότι ο προαναφερόμενος όρος του άρθρου 12 περί μη επιστροφής στους ενδιαφερομένους τυχόν καταβληθέντων τελών, σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η εμποροπανήγυρης για το λόγο ότι τα τέλη που θα καταβληθούν υπολείπονται του ποσού που αναμένει να εισπράξει ο Δήμος Παραμυθιάς από τη διενέργεια της εν λόγω εμποροπανηγύρεως, είναι αντισυνταγματικός, πέραν κανόνων δικαίου, εκβιαστικός και αποτρεπτικός συμμετοχής ενδιαφερομένων κρίνεται βάσιμος καθότι πρόκειται για όρο που δεν προβλέπεται από καμία διάταξη νόμου, αντίκειται στα συναλλακτικά ήθη και παραβιάζει την αρχή της χρηστής διοίκησης, γεγονός που συνιστά, σύμφωνα με την προαναφερόμενη εγκύκλιο, υπέρβαση των άκρων ορίων της διακριτικής ευχέρειας του Δημοτικού Συμβουλίου Παραμυθιάς κατά τη λήψη της προσβαλλόμενης απόφασης, με αποτέλεσμα αυτή να καθίσταται μη σύννομη, κάτι που αποδέχεται και ο Δήμος Παραμυθιάς στο αριθμ.5771/23-7-2010 απαντητικό του έγγραφο.
Επειδή με το άρθρο 11 της αριθμ.123/2010 απόφασης Δ.Σ. Παραμυθιάς ορίζεται ότι,
΄΄Οι σχετικές αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα υποβληθούν εντός δέκα (10) ημερών από την επόμενη της δημοσίευσης σε τοπική εφημερίδα της περίληψης της κανονιστικής απόφασης του Δ.Σ.΄΄
Επειδή ο ισχυρισμός που επικαλούνται οι προσφεύγοντες ότι η προσβαλλόμενη από-
φαση πρέπει να ακυρωθεί διότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, όπως αυτή τίθεται από το προαναφερθέν άρθρο της κανονιστικής απόφασης του Δ.Σ. Παραμυθιάς, είναι ασαφής ως προς την ακριβή ημερομηνία έναρξης αυτής, με αποτέλεσμα αφενός να αποτρέψει άλλους να συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη εμποροπανήγυρη και άλλους να χάσουν την προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής, λόγω αδυναμίας να ενημερωθούν εγκαίρως περί της δημοσίευσης στον τοπικό τύπο περίληψη της εν λόγω απόφασης, κρίνεται βάσιμος καθότι όπως προκύπτει και από το αριθμ.61040/2-12-2009 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ. Α & Η. Δ. μπορεί να ανήκει στην αρμοδιότητα της δημοτικής αρχής, ο καθορισμός του χρονικού διαστήματος υποβολής των αιτήσεων, ωστόσο οφείλει να θέτει εύλογο χρόνο, ανάλογα με την αναμενόμενη προσέλευση, το μέγεθος της εμποροπανήγυ
ρης και την πιθανή συμμετοχή. Επομένως το δημοτικό συμβούλιο Παραμυθιάς όφειλε με την προσβαλλόμενη απόφασή του να θέτει με σαφήνεια, συγκεκριμένη και ακριβή
ημερομηνία έναρξης της ως άνω δεκαήμερης προθεσμίας και όχι να τοποθετεί την έ-
ναρξη αυτής την επόμενη της δημοσίευσης στον τοπικό τύπο περίληψης της αριθμ.123/ 2010 απόφασης δηλαδή μετά από ημερομηνία αόριστη και δύσκολο να γίνει γνωστή στους ενδιαφερομένους, γεγονός που συνιστά παραβίαση της αρχής της ισότητας η οποία σύμφωνα με τα προρηθείσα εγκύκλιο ισοδυναμεί με παράβαση νόμου.
Επειδή από τα άθρα 6 και 7 της προσβαλλόμενης αριθμ 123/2010 κανονιστικής από-
φασης του Δ.Σ. Παραμυθιάς προκύπτει ότι, οι εγκαταστάσεις πώλησης των εμπορευμάων θα γίνει με μέριμνα του Δήμου, με απευθείας ανάθεση ή πρόχειρο διαγωνισμό και ότι αυτές θα ηλεκτροδοτηθούν από τη ΔΕΗ με ευθύνη και επιβάρυνση του Δήμου. Η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος θα βαρύνει το Δήμο.
Αναφορικά με τους ισχυρισμούς των προσφευγόντων ότι η προσβαλλόμενη απόφα-
ση είναι ελλιπής διότι δεν προσδιορίζει τα περί ανάθεσης των ηλεκτρολογικών εργασι
ών (κόστος αυτών, διαδικασία ανάθεσης, ποιους θα βαρύνει κ.λ.π.) θεωρούμε είναι α
βάσιμοι καθότι εκ των προαναφερομένων προκύπτει με σαφήνεια ότι οι εγκαταστάσεις θα γίνουν από το Δήμο τον οποίο θα βαρύνει και η κατανάλωση ρεύματος χωρίς να διαπιστώνεται καμία, ως προς τα ανωτέρω, επιβάρυνση των συμμετεχόντων στην εμποπανήγυρη του «Λαμπόβου».
Επειδή εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι η προσβαλλόμενη απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου Παραμυθιάς λήφθηκε κατά παράβαση των διατάξεων της κείμενης Νομοθεσίας, γεγονός που καθιστά αυτή μη νόμιμη.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
1.Απορρίπτουμε την από 9-7-2010 προσφυγή της Αναστοπούλου Παναγιώτα του Χαραλάμπους κατά το μέρος που αυτή στρέφεται κατά της αριθμ.100/2010 απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής Παραμυθιάς, ως απαράδεκτα ασκηθείσας για τους στο σκεπτικό της παρούσας αναφερόμενους λόγους.
2.Κάνουμε δεκτή την από 9-7-2010 προσφυγή της Αναστοπούλου Παναγιώτας του Χαραλάμπους μικροπωλήτριας και εννέα (9) λοιπών μικροπωλητών, ως προς το μέρος που στρέφεται κατά της αριθμ.123/2010 απόφασης του Δ.Σ. Παραμυθιάς.
3.Ακυρώνουμε την αριθμ.123/2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παραμυθιάς, για τους στο σκεπτικό της παρούσας αναφερόμενους λόγους.
4. Κατά της ως άνω απόφασης χωρεί προσφυγή ενώπιον της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του Κ.Δ.Κ. ( Ν.3463/2006 ) εντός ενός (1) μηνός από την έκδοση αυτής ή την κοινοποίησή της.
http://www.epiruspost.gr/ipiros/thesprotia/5996-2010-08-25-01-18-16.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: