Δεν είναι μόνο το λιμάνι...
Ποια τα αιτήματα των φορέων του Νομού Θεσπρωτίας, όπως αυτά εκφράστηκαν στη συνάντηση με τον Υφυπουργό Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη
Τη δημοπράτηση της Γ' Φάσης του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, μέχρι το τέλος καλοκαιριού και δη τον Αύγουστο, προανήγγειλε ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Νομό Θεσπρωτίας, όπου συμμετείχε σε σύσκεψη με φορείς της περιοχής αλλά και ευρύτερα της Ηπείρου.
Για το έργο του οδικού άξονα Καρτέρι-Πάργα, του υποτμήματος της εθνικής οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε πως σύντομα θα υπάρχει ανάδοχος εταιρεία, ενώ θα στηθούν και τα πρώτα εργοτάξια.
Όσον αφορά τη σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με τη Σαγιάδα και το Τελωνείο Μαυροματίου ο Υφυπουργός τόνισε ότι δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα, αλλά θα ενταχθεί στο επόμενο τετραετές πρόγραμμα δημοσίων έργων από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Αλλαγή με Εγνατία αλλά και Ιόνια
Ο κ. Μαγκριώτης, παίρνοντας το λόγο κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας, χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό ως το μεγαλύτερο έργο που πραγματοποιείται στη χώρα τα τελευταία τριάντα χρόνια, που προέκυψε ως ανάγκη στις μεγάλες ανακατατάξεις που ξεκίνησαν από τη δεκαετία του '90 στα Βαλκάνια.
Μάλιστα, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι μέχρι το τέλος του 2010 ο αυτοκινητόδρομος θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2010 στο σύνολό του.
«Μπορεί η Ελλάδα να πετυχαίνει μεγάλους στόχους και έργα, όταν διαχρονικά στηρίζονται και χρηματοδοτούνται», είπε ο κ. Μαγκριώτης.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αλλαγή των οικονομικών δεδομένων που επέφερε η Εγνατία Οδός τόσο στη Θεσπρωτία, όσο και στην υπόλοιπη Ήπειρο, καθιστώντας την ένας από τους πιο προσφιλής προορισμούς.
«Η ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού είναι μια μεγάλη γεωστρατηγική επιτυχία και επιφέρει μια μεγάλη γεωοικονομική αλλαγή», σύμφωνα με τον Υφυπουργό του ΠΑΣΟΚ.
«Η Εγνατία και η Ιόνια Οδός βγάζουν οριστικά από την απομόνωση την Ήπειρο. Παρά τις σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα της Ιόνιας Οδού, εργαστήκαμε και πολλά από τα προβλήματα τα έχουμε ξεπεράσει. Πιστεύω πως, με τη συνεργασία όλων θα ξεπεράσουμε και τα υπόλοιπα προβλήματα και η Ιόνια Οδός θα ολοκληρωθεί στο συμβατικό της χρόνο, μέχρι το τέλος του 2013. Στο σχεδιασμό της κυβέρνησής μας έχουν προτεραιότητα και η κατασκευή των συνδέσεων των αστικών και παραγωγικών κέντρων της Ηπείρου με τους δυο αυτούς οδικούς άξονες. Μόνο έτσι, θα αξιοποιηθούν οι δυο μεγάλοι αυτοί οδικοί άξονες για την τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη.
Ειδικότερα, για το Νομό Θεσπρωτίας είναι σημαντική η κατασκευή τοπικών κόμβων που θα συνδέουν τις σημαντικές περιοχές του νομού με την Εγνατία, όπως επίσης και η ανακατασκευή της παραλιακής οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας», τόνισε σε άλλο μέρος της ομιλίας του κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο κ. Μαγκριώτης.
Η μεγάλη είδηση-προαναγγελία του κ. Μαγκριώτη για τη Θεσπρωτία αφορά τη δημοπράτηση της Τρίτης Φάσης του Λιμένα της Ηγουμενίτσας μέχρι το τέλος του καλοκαιριού και πιο συγκεκριμένα εντός του Αυγούστου.
ΓΓΠΗ: «Θεσπρωτία κέντρο μεταφορών και δικτύων»
Τη συνέπεια της κυβέρνησης για την ανάπτυξη όλης της Ηπείρου σηματοδοτεί η επίσκεψη Μαγκριώτη στην περιοχή, σύμφωνα με την Γενική Γραμματέα Περιφέρειας Ηπείρου κ. Γεωργακοπούλου.
Η κ. Γεωργακοπούλου μίλησε για συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει αποκτήσει η Θεσπρωτία σε σχέση με τους άλλους τρεις Νομούς της Ηπείρου, τα οποία την έχουν καταστήσει κέντρο μεταφορών και δικτύων.
Ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση του λιμένα της Ηγουμενίτσας, η βελτίωση της οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας, η Ιόνια Οδός και όλα τα άλλα συμπληρωματικά έργα, σύμφωνα πάντα με την ΓΓΠΗ, θα άρουν τους δείκτες της απιομόνωσης.
«Με το ΕΣΠΑ, ζητήματα που χρόνιζαν βρήκαν οριστική λύση», σημείωσε η κ. Γεωργακοπούλου, που αναφέρθηκε στον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον η Θεσπρωτία στην Αδριατική και στα Βαλκάνια. Κλείνοντας την τοποθέτησή της, έκανε λόγο για πληθώρα αιτημάτων των φορέων, μεταξύ των οποίων η είσοδος-έξοδος της Εγνατίας στην περιοχή της Γκρίκας για καλύτερη πρόσβαση στο ΒΙΟΠΑΘΕ, τη σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με το Μαυρομάτι κλπ.
Χ. Κατσούρας: «Ευχαριστούμε, αλλά θα είμαστε πάντα ανικανοποίητοι»
Ως Θεσπρωτός που επιθυμεί ο Νομός του να κάνει συνεχή βήματα προόδου, μίλησε ο βουλευτής Χρήστος Κατσούρας, ο οποίος ευχαρίστησε τον Υπουργό και όσους συνετέλεσαν για τη δημοπράτηση του έργου Καρτέρι-Πάργα, αλλά και για την εξαγγελία του κ. Μαγκριώτη για την επερχόμενη δημοπράτηση της Τρίτης Φάσης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.
Ωστόσο, δήλωσε ότι οι Θεσπρωτοί θα είναι πάντα ανικανοποίητοι, ζητώντας περισσότερα, αφού στόχος είναι η Θεσπρωτία να αποκτήσει κυρίαρχο ρόλο στα δρώμενα της χώρας.
Β. Γιόγιακας: «Σημαντικό έργο Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι»
Ο Νομάρχης Θεσπρωτίας κ. Γιόγιακας, με τη σειρά του, χαρακτήρισε θετική εξέλιξη, τόσο τη δημοπράτηση του έργου Καρτέρι-Πάργα, όσο και τη δημοπράτηση, σε σύντομο χρονικό διάστημα της Γ' Φάσης του Λιμένα.
Ωστόσο αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα αιτήματα του Νομού, προεξέχοντας αυτού που αφορά την βελτίωση του δρόμου Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι, με τη χρηματοδότηση είτε μέσω του INTERREG, είτε μέσω του ΑDRIATICA. Eπίσης, μίλησε για την ανάγκη πρόσβασης στο Βιοτεχνικό Πάρκο Θεσπρωτίας στο Δημοτικό Διαμέρισμα Γκρίκας του Δήμου Παραμυθιάς, αλλά και για την αναγκαιότητα της παρακάμψεως της πόλεως της Ηγουμενίτσας (Περιφερειακός), τον κόμβο Νεοχωρίου-Μεσοποτάμου και τα ΣΕΑ Ελευθεροχωρίου.
Πολλά τα αιτήματα των αυτοδιοικητικών του Νομού
Ουκ ολίγα υπήρξαν τα αιτήματα που κατατέθηκαν από δημάρχους και αντιδημάρχους της Θεσπρωτίας κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Μαγκριώτη.
Ο Δήμαρχος Συβότων κ. Γιαννούλης ζήτησε μεταξύ άλλων βελτίωση του οδικού άξονα στο τμήμα από τον κόμβο Συβότων μέχρι τη γέφυρα Συβότων, ενώ αναφέρθηκε και στις βλάβες που παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα στην Εγνατία Οδό και τα έργα που γίνονται, με αποτέλεσμα να πλήττεται ο τουρισμός της περιοχής, αφού οι επισκέπτες είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν παρακάμψεις και τμήματα της παλαιάς εθνικής οδού. Φυσικά δεν παρέλειψε να μιλήσει για τη δημοπράτηση στο έργο Καρτέρι-Πάργα.
Ο Δήμαρχος Παραποτάμου κ. Τζανης, εξέφρασε την ικανοποίησή του, αφού παρά τη δύσκολη συγκυρία που βρίσκεται η χώρα, προαναγγέλλονται σημαντικά για την περιοχή έργα, που οδηγούν στην άρση της απομόνωσης. Μίλησε ωστόσο και για το πάγιο αίτημα της σύνδεσης του λιμανιού με το Μαυρομάτι, ενώ ζήτησε να δοθεί λύση στο πρόβλημα που προκύπτει με τις απαλλοτριώσεις κατά την κατασκευή διαφόρων δημοσίων έργων, όπου το κράτος αναγκάζεται να πληρώνει τεράστια ποσά για εκτάσεις η αξία των οποίων είναι κατά πολύ μικρότερη.
Ο Αντιδήμαρχος Παραμυθιάς κ. Πέτσιος, χαρακτήρισε μείζον για την περιοχή της Παραμυθιάς το θέμα της δημιουργίας του Εμπορευματικού Κέντρου, έργο για το οποίο ο Δήμος Παραμυθιάς έχει έτοιμες τις προμελέτες. Επίσης και εκείνος με τη σειρά του αναφέρθηκε στην απαιτούμενη πρόσβαση μέσω Εγνατίας στο ΒΙΟΠΑΘΕ.
Το λόγο πήρε επίσης και ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Ηπείρου κ. Ρεκατσίνας, ο οποίος μίλησε για έλλειμμα στα έργα υποδομής σε ολόκληρη την Ήπειρο, ενώ εξήρε τη σημασία του έργου σύνδεσης του Λιμένα με το Μαυρομάτι, μέσω Σαγιάδας. Η Ηγουμενίτσα και τα Ιωάννινα θα είναι το δίπολο ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Ρεκατσίνα.
Τη μεγάλη αύξηση στον τουρισμό του Νομού με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, διαπίστωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας κ. Πάσχος. Και εκείνος ωστόσο έκανε τις... παρατηρήσεις του, μιλώντας για το πλήγμα που δέχεται ο τουρισμός με τις συνεχείς παρακάμψεις της Εγνατίας λόγω των εκτελούμενων έργων σε διάφορα σημεία του άξονα.
Ζήτησε ακόμη να προχωρήσει το ταχύτερο ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι, επισημαίνοντας τις δράσεις που έχει αναπτύξει το τοπικό Επιμελητήριο, έχοντας... επενδύσει πολλά στη Νότια Αλβανία και προσμένοντας οφέλη για τις εδώ επιχειρήσεις.
Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας κ. Κώτσιος, δήλωσε αισιόδοξος για την υλοποίηση του χρονοδιαγράμματος για την Τρίτη Φάση του λιμανιού. Αναφέρθηκε στην προσπάθεια που έχει κάνει ο Οργανισμός για την αναβάθμιση υπηρεσιών του Λιμένα, με παράδειγμα την αναβάθμιση της υπηρεσίας των ασυνόδευτων φορτίων, χαρακτηρίζοντάς την ως μια πρώτη μορφή εμπορευματικού κέντρου εντός του λιμανιού.
Με την ολοκλήρωση του λιμανιού, σύμφωνα με τον κ. Κώτσιο, θα αναπτυχθεί ο τομέας της κρουαζιέρας, ενώ και ο αυτοκινητόδρομος Ε-65 θα δώσει νέες προοπτικές στον τουρισμό.
Ο κ. Κώτσιος επεσήμανε και την εκπόνηση μελέτης από τον ΟΛΗΓ για τη δημιουργία νέων τουριστικών καταφυγίων σε Πλαταριά και Σαγιάδα, όπως και την μελέτη για δημιουργία μαρίνας 250 σκαφών στην περιοχή του Παραρτήματος του ΤΕΙ.
neoiagones
Τη δημοπράτηση της Γ' Φάσης του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, μέχρι το τέλος καλοκαιριού και δη τον Αύγουστο, προανήγγειλε ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Νομό Θεσπρωτίας, όπου συμμετείχε σε σύσκεψη με φορείς της περιοχής αλλά και ευρύτερα της Ηπείρου.
Για το έργο του οδικού άξονα Καρτέρι-Πάργα, του υποτμήματος της εθνικής οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε πως σύντομα θα υπάρχει ανάδοχος εταιρεία, ενώ θα στηθούν και τα πρώτα εργοτάξια.
Όσον αφορά τη σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με τη Σαγιάδα και το Τελωνείο Μαυροματίου ο Υφυπουργός τόνισε ότι δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα, αλλά θα ενταχθεί στο επόμενο τετραετές πρόγραμμα δημοσίων έργων από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Αλλαγή με Εγνατία αλλά και Ιόνια
Ο κ. Μαγκριώτης, παίρνοντας το λόγο κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας, χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό ως το μεγαλύτερο έργο που πραγματοποιείται στη χώρα τα τελευταία τριάντα χρόνια, που προέκυψε ως ανάγκη στις μεγάλες ανακατατάξεις που ξεκίνησαν από τη δεκαετία του '90 στα Βαλκάνια.
Μάλιστα, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι μέχρι το τέλος του 2010 ο αυτοκινητόδρομος θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2010 στο σύνολό του.
«Μπορεί η Ελλάδα να πετυχαίνει μεγάλους στόχους και έργα, όταν διαχρονικά στηρίζονται και χρηματοδοτούνται», είπε ο κ. Μαγκριώτης.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αλλαγή των οικονομικών δεδομένων που επέφερε η Εγνατία Οδός τόσο στη Θεσπρωτία, όσο και στην υπόλοιπη Ήπειρο, καθιστώντας την ένας από τους πιο προσφιλής προορισμούς.
«Η ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού είναι μια μεγάλη γεωστρατηγική επιτυχία και επιφέρει μια μεγάλη γεωοικονομική αλλαγή», σύμφωνα με τον Υφυπουργό του ΠΑΣΟΚ.
«Η Εγνατία και η Ιόνια Οδός βγάζουν οριστικά από την απομόνωση την Ήπειρο. Παρά τις σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα της Ιόνιας Οδού, εργαστήκαμε και πολλά από τα προβλήματα τα έχουμε ξεπεράσει. Πιστεύω πως, με τη συνεργασία όλων θα ξεπεράσουμε και τα υπόλοιπα προβλήματα και η Ιόνια Οδός θα ολοκληρωθεί στο συμβατικό της χρόνο, μέχρι το τέλος του 2013. Στο σχεδιασμό της κυβέρνησής μας έχουν προτεραιότητα και η κατασκευή των συνδέσεων των αστικών και παραγωγικών κέντρων της Ηπείρου με τους δυο αυτούς οδικούς άξονες. Μόνο έτσι, θα αξιοποιηθούν οι δυο μεγάλοι αυτοί οδικοί άξονες για την τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη.
Ειδικότερα, για το Νομό Θεσπρωτίας είναι σημαντική η κατασκευή τοπικών κόμβων που θα συνδέουν τις σημαντικές περιοχές του νομού με την Εγνατία, όπως επίσης και η ανακατασκευή της παραλιακής οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας», τόνισε σε άλλο μέρος της ομιλίας του κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο κ. Μαγκριώτης.
Η μεγάλη είδηση-προαναγγελία του κ. Μαγκριώτη για τη Θεσπρωτία αφορά τη δημοπράτηση της Τρίτης Φάσης του Λιμένα της Ηγουμενίτσας μέχρι το τέλος του καλοκαιριού και πιο συγκεκριμένα εντός του Αυγούστου.
ΓΓΠΗ: «Θεσπρωτία κέντρο μεταφορών και δικτύων»
Τη συνέπεια της κυβέρνησης για την ανάπτυξη όλης της Ηπείρου σηματοδοτεί η επίσκεψη Μαγκριώτη στην περιοχή, σύμφωνα με την Γενική Γραμματέα Περιφέρειας Ηπείρου κ. Γεωργακοπούλου.
Η κ. Γεωργακοπούλου μίλησε για συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει αποκτήσει η Θεσπρωτία σε σχέση με τους άλλους τρεις Νομούς της Ηπείρου, τα οποία την έχουν καταστήσει κέντρο μεταφορών και δικτύων.
Ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση του λιμένα της Ηγουμενίτσας, η βελτίωση της οδού Ηγουμενίτσας-Πρέβεζας, η Ιόνια Οδός και όλα τα άλλα συμπληρωματικά έργα, σύμφωνα πάντα με την ΓΓΠΗ, θα άρουν τους δείκτες της απιομόνωσης.
«Με το ΕΣΠΑ, ζητήματα που χρόνιζαν βρήκαν οριστική λύση», σημείωσε η κ. Γεωργακοπούλου, που αναφέρθηκε στον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον η Θεσπρωτία στην Αδριατική και στα Βαλκάνια. Κλείνοντας την τοποθέτησή της, έκανε λόγο για πληθώρα αιτημάτων των φορέων, μεταξύ των οποίων η είσοδος-έξοδος της Εγνατίας στην περιοχή της Γκρίκας για καλύτερη πρόσβαση στο ΒΙΟΠΑΘΕ, τη σύνδεση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας με το Μαυρομάτι κλπ.
Χ. Κατσούρας: «Ευχαριστούμε, αλλά θα είμαστε πάντα ανικανοποίητοι»
Ως Θεσπρωτός που επιθυμεί ο Νομός του να κάνει συνεχή βήματα προόδου, μίλησε ο βουλευτής Χρήστος Κατσούρας, ο οποίος ευχαρίστησε τον Υπουργό και όσους συνετέλεσαν για τη δημοπράτηση του έργου Καρτέρι-Πάργα, αλλά και για την εξαγγελία του κ. Μαγκριώτη για την επερχόμενη δημοπράτηση της Τρίτης Φάσης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.
Ωστόσο, δήλωσε ότι οι Θεσπρωτοί θα είναι πάντα ανικανοποίητοι, ζητώντας περισσότερα, αφού στόχος είναι η Θεσπρωτία να αποκτήσει κυρίαρχο ρόλο στα δρώμενα της χώρας.
Β. Γιόγιακας: «Σημαντικό έργο Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι»
Ο Νομάρχης Θεσπρωτίας κ. Γιόγιακας, με τη σειρά του, χαρακτήρισε θετική εξέλιξη, τόσο τη δημοπράτηση του έργου Καρτέρι-Πάργα, όσο και τη δημοπράτηση, σε σύντομο χρονικό διάστημα της Γ' Φάσης του Λιμένα.
Ωστόσο αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα αιτήματα του Νομού, προεξέχοντας αυτού που αφορά την βελτίωση του δρόμου Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι, με τη χρηματοδότηση είτε μέσω του INTERREG, είτε μέσω του ΑDRIATICA. Eπίσης, μίλησε για την ανάγκη πρόσβασης στο Βιοτεχνικό Πάρκο Θεσπρωτίας στο Δημοτικό Διαμέρισμα Γκρίκας του Δήμου Παραμυθιάς, αλλά και για την αναγκαιότητα της παρακάμψεως της πόλεως της Ηγουμενίτσας (Περιφερειακός), τον κόμβο Νεοχωρίου-Μεσοποτάμου και τα ΣΕΑ Ελευθεροχωρίου.
Πολλά τα αιτήματα των αυτοδιοικητικών του Νομού
Ουκ ολίγα υπήρξαν τα αιτήματα που κατατέθηκαν από δημάρχους και αντιδημάρχους της Θεσπρωτίας κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Μαγκριώτη.
Ο Δήμαρχος Συβότων κ. Γιαννούλης ζήτησε μεταξύ άλλων βελτίωση του οδικού άξονα στο τμήμα από τον κόμβο Συβότων μέχρι τη γέφυρα Συβότων, ενώ αναφέρθηκε και στις βλάβες που παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα στην Εγνατία Οδό και τα έργα που γίνονται, με αποτέλεσμα να πλήττεται ο τουρισμός της περιοχής, αφού οι επισκέπτες είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν παρακάμψεις και τμήματα της παλαιάς εθνικής οδού. Φυσικά δεν παρέλειψε να μιλήσει για τη δημοπράτηση στο έργο Καρτέρι-Πάργα.
Ο Δήμαρχος Παραποτάμου κ. Τζανης, εξέφρασε την ικανοποίησή του, αφού παρά τη δύσκολη συγκυρία που βρίσκεται η χώρα, προαναγγέλλονται σημαντικά για την περιοχή έργα, που οδηγούν στην άρση της απομόνωσης. Μίλησε ωστόσο και για το πάγιο αίτημα της σύνδεσης του λιμανιού με το Μαυρομάτι, ενώ ζήτησε να δοθεί λύση στο πρόβλημα που προκύπτει με τις απαλλοτριώσεις κατά την κατασκευή διαφόρων δημοσίων έργων, όπου το κράτος αναγκάζεται να πληρώνει τεράστια ποσά για εκτάσεις η αξία των οποίων είναι κατά πολύ μικρότερη.
Ο Αντιδήμαρχος Παραμυθιάς κ. Πέτσιος, χαρακτήρισε μείζον για την περιοχή της Παραμυθιάς το θέμα της δημιουργίας του Εμπορευματικού Κέντρου, έργο για το οποίο ο Δήμος Παραμυθιάς έχει έτοιμες τις προμελέτες. Επίσης και εκείνος με τη σειρά του αναφέρθηκε στην απαιτούμενη πρόσβαση μέσω Εγνατίας στο ΒΙΟΠΑΘΕ.
Το λόγο πήρε επίσης και ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Ηπείρου κ. Ρεκατσίνας, ο οποίος μίλησε για έλλειμμα στα έργα υποδομής σε ολόκληρη την Ήπειρο, ενώ εξήρε τη σημασία του έργου σύνδεσης του Λιμένα με το Μαυρομάτι, μέσω Σαγιάδας. Η Ηγουμενίτσα και τα Ιωάννινα θα είναι το δίπολο ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Ρεκατσίνα.
Τη μεγάλη αύξηση στον τουρισμό του Νομού με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, διαπίστωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας κ. Πάσχος. Και εκείνος ωστόσο έκανε τις... παρατηρήσεις του, μιλώντας για το πλήγμα που δέχεται ο τουρισμός με τις συνεχείς παρακάμψεις της Εγνατίας λόγω των εκτελούμενων έργων σε διάφορα σημεία του άξονα.
Ζήτησε ακόμη να προχωρήσει το ταχύτερο ο δρόμος Ηγουμενίτσα-Μαυρομάτι, επισημαίνοντας τις δράσεις που έχει αναπτύξει το τοπικό Επιμελητήριο, έχοντας... επενδύσει πολλά στη Νότια Αλβανία και προσμένοντας οφέλη για τις εδώ επιχειρήσεις.
Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας κ. Κώτσιος, δήλωσε αισιόδοξος για την υλοποίηση του χρονοδιαγράμματος για την Τρίτη Φάση του λιμανιού. Αναφέρθηκε στην προσπάθεια που έχει κάνει ο Οργανισμός για την αναβάθμιση υπηρεσιών του Λιμένα, με παράδειγμα την αναβάθμιση της υπηρεσίας των ασυνόδευτων φορτίων, χαρακτηρίζοντάς την ως μια πρώτη μορφή εμπορευματικού κέντρου εντός του λιμανιού.
Με την ολοκλήρωση του λιμανιού, σύμφωνα με τον κ. Κώτσιο, θα αναπτυχθεί ο τομέας της κρουαζιέρας, ενώ και ο αυτοκινητόδρομος Ε-65 θα δώσει νέες προοπτικές στον τουρισμό.
Ο κ. Κώτσιος επεσήμανε και την εκπόνηση μελέτης από τον ΟΛΗΓ για τη δημιουργία νέων τουριστικών καταφυγίων σε Πλαταριά και Σαγιάδα, όπως και την μελέτη για δημιουργία μαρίνας 250 σκαφών στην περιοχή του Παραρτήματος του ΤΕΙ.
neoiagones
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου