
Ο ρώσος καπετάνιος του πλοίου αρνείται να αποκαλύψει από πού ξεκίνησε το πλοίο και από πού φορτώθηκαν τα άρματα μάχης, λέγοντας απλώς ότι πήρε εντολή από την εταιρεία του να το παραλάβει από λιμάνι της Νορβηγίας (όπως και έπραξε) και να μεταφέρει τα μεν άρματα μάχης στη Σιγκαπούρη, τη δε εκρηκτική ύλη στην Αλγερία. Το επίσης περίεργο, όπως διαπίστωσαν οι κυπριακές Αρχές, είναι ότι το πλοίο, προτού αφιχθεί στη Λεμεσό, πέρασε από τη Γερμανία και την Ισπανία (και πιθανόν από άλλες χώρες), χωρίς κανείς να το ερευνήσει. Το άλλο περίεργο είναι ότι παρά το γεγονός το πλοίο φρουρείται εδώ και 11 ημέρες ανοιχτά της Λεμεσού και έχουν κινητοποιηθεί για τον εντοπισμό του και ξένες υπηρεσίες, ουδείς το αναζήτησε.
Την ίδια ώρα η κυπριακή κυβέρνηση, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Φιλελεύθερος», επικοινώνησε με τις κυβερνήσεις της Σιγκαπούρης και της Αλγερίας ρωτώντας τι ακριβώς συμβαίνει, αλλά ως αργά χθες το απόγευμα δεν έλαβε καμία απάντηση. Πληροφορίες που ερευνούν οι κυπριακές διωκτικές αρχές είναι αν το εκρηκτικό φορτίο του πλοίου προοριζόταν για το Σουδάν, όπου, ως γνωστόν, έχει επιβληθεί εμπάργκο όπλων, λόγω του εμφυλίου πολέμου που μαίνεται στη χώρα. Ο καπετάνιος του πλοίου αλλάζει συνεχώς τις καταθέσεις του και τώρα αναφέρει ότι οι εκρηκτικές ύλες προορίζονται για ορυχεία στην Αλγερία. Ζήτησε μάλιστα άδεια για να ελλιμενίσει το πλοίο στο λιμάνι της Λεμεσού, αίτημα το οποίο απορρίφθηκε για λόγους ασφαλείας, καθώς στα αμπάρια του βρίσκονται μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών. Ο γρίφος που καλούνται να λύσουν οι κυπριακές Αρχές είναι αν το φορτίο του πλοίου είναι όντως νόμιμο, και τότε θα επιτρέψουν στο πλοίο να ανεφοδιασθεί και αναχωρήσει, ή αν το πλοίο αυτό χρησιμοποιείται από αγνώστους για λαθρεμπόριο όπλων στη Μεσόγειο. Αν διαπιστωθεί ότι το φορτίο είναι παράνομο, τότε το πλοίο και το φορτίο θα κατασχεθούν.
tovima.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου