Εκστρατεία για την καθιέρωση «Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού»

THN ταυτότητα «Επώνυμο Ελληνικό Κρασί» στοχεύουν να εντυπώσουν στη συνείδηση του Eλληνα καταναλωτή οι εγχώριοι οινοπαραγωγοί. Οι μέθοδοι υλοποίησης του στόχου αυτού περιγράφονται αναλυτικά στο «Στρατηγικό Σχέδιο για το branding & marketing του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού», που εκπονήθηκε κατόπιν ανάθεσης από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΕ).
Η μελέτη αναδεικνύει την ανάγκη αναβάθμισης της οινικής εμπειρίας στην Ελλάδα, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων του ελληνικού τυποποιημένου κρασιού έναντι του ανώνυμου, μη τυποποιημένου, μη ελεγχόμενης ποιότητας κρασιού, που σήμερα κατέχει ένα εντυπωσιακά υψηλό μερίδιο της τάξης του 50%.
Το χύμα κρασί, όπως υπογραμμίζεται, είναι συχνά οξειδωμένο και επιβλαβές για την υγεία, ενώ αποτρέπει τη δημιουργία ορθής οινικής κουλτούρας στη χώρα και προβάλλει διεθνώς μία εξαιρετικά μειονεκτική εικόνα για το ελληνικό κρασί.

Ο πρόεδρος της Eνωσης Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα της Βορείου Ελλάδος (ΕΝΟΑΒΕ), Ιωάννης Βογιατζής, σημείωσε ότι είναι αναγκαία και μία επένδυση στην ανταγωνιστικότητα του προϊόντος, κάτι που συνεπάγεται και την επικοινωνία και συνοχή μεταξύ των μελών του κλάδου. Στην κατεύθυνση αυτή, όπως διευκρίνισε, κινούνται πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, τόσο από οινοποιεία, όσο και από επιχειρήσεις του χώρου της εστίασης, για τη διαμόρφωση πιο φιλικών τιμών προς τον καταναλωτή, ώστε να συγκρατηθεί η ζήτηση στην παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Σύμφωνα με τις διαπιστώσεις της μελέτης, το ελληνικό κρασί κατέχει το 0,32% σε όγκο στην παγκόσμια αγορά εισαγόμενων κρασιών, ενώ οι ελληνικές εξαγωγές αφορούν κυρίως φθηνά κρασιά και επιτραπέζιους οίνους. Ειδικά για τις αγορές του εξωτερικού, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ΕΝΟΑΒΕ, το στρατηγικό σχέδιο προτείνει την υλοποίηση καμπάνιας με σλόγκαν «New Wines of Greece», με στόχο τη δημιουργία μιας εικόνας αξίας για το ελληνικό κρασί και την αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των ελληνικών εμφιαλωμένων κρασιών.
Oπως διευκρίνισε ο κ. Βογιατζής, ελκυστικότερες αγορές για το ελληνικό κρασί είναι σήμερα οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Γερμανία και η Ρωσία, ενώ βασικές ανταγωνίστριες η Αυστρία, η Γερμανία, η Πορτογαλία και η Νέα Ζηλανδία.
express.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: