ΤΕΚ: Διαχείριση 2.318 αιτημάτων/καταγγελιών το α’ τετράμηνο 2015

Την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2015, ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (ΤΕΚ) της ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε 2.318 γραπτά αιτήματα/καταγγελίες καταναλωτών σε θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών. Επιπλέον, ο ΤΕΚ –σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τηλεπικοινωνιών– πραγματοποίησε 64 ελέγχους στην επικράτεια σε σημεία πώλησης (καταστήματα) παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνεργατών τους, προκειμένου να εξακριβώσει το βαθμό συμμόρφωσής τους με το κανονιστικό πλαίσιο.


Κατηγοριοποίηση αιτημάτων/καταγγελιών Ιαν.-Απρ. 2015

Ηλεκτρονικές επικοινωνίες 2.215
Σταθερή τηλεφωνία & Internet 1.628
Κινητή τηλεφωνία & Internet 425
Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) 66
Τηλεόραση (IPTV) 24
Γενική ενημέρωση 72
Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων (κεραίες) 49
Ταχυδρομικές υπηρεσίες 54
Σύνολο 2.318

Ο ΤΕΚ αποτελεί αφετηρία για σημαντικές εποπτικές και ρυθμιστικές δράσεις της ΕΕΤΤ προς όφελος της αγοράς και του καταναλωτή (π.χ. επιβολή κυρώσεων για αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών, έκδοση συστάσεων προς καταναλωτές).
Σημειώνεται ότι από τον Ιανουάριο του 2015, έχει τεθεί σε λειτουργία το «ΕΡΜΗΣ», το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης καταγγελιών της ΕΕΤΤ, που βελτιώνει και επιταχύνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που απευθύνονται στην Αρχή.
Μέσω του διαδικτυακού τόπου της ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε εύχρηστες ηλεκτρονικές εφαρμογές που παρέχουν, μεταξύ άλλων πληροφοριών, τη δυνατότητα να ελέγχουν οι ίδιοι την ποιότητα και τις χρεώσεις στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και να εντοπίζουν εύκολα τα ταχυδρομικά σημεία εξυπηρέτησης. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το σύστημα αποτίμησης ποιότητας ευρυζωνικών συνδέσεων «ΥΠΕΡΙΩΝ», η εφαρμογή για τη φορητότητα αριθμών και το γεωγραφικό σύστημα ταχυδρομείων.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις της ΕΕΤΤ για τον καταναλωτή είναι διαθέσιμες στο www.eett.gr. >>



Δεν υπάρχουν σχόλια: