ΕΕΤΤ: Πρόστιμα σε Cosmote, Vodafone και Wind για απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας

Σύμφωνα με δελτίο τύπου, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προχώρησε στην επιβολή προστίμων ύψους 5.48 εκατ. ευρώ και στις τρεις μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, για αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών.

Τα πρόστιμα αφορούν το χρονικό διάστημα από το 2011 έως το 2013 και για το μέγεθος τους ανά εταιρεία συνεκτιμήθηκε η έκταση της παράβασης, ο συνολικός αριθμός των θιγομένων συνδρομητών, τα αυξημένα έσοδα των εταιριών που προήλθαν από τις παραβάσεις και η προκληθείσα οικονομική βλάβη των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα το πρόστιμο για τη Cosmote ορίστηκε στο €1.223.000, στη Vodafone στα €2.593.000 και για τη Wind στο €1.670.000, με την ΕΕΤΤ να σημειώνει ότι από το Νοέμβριο του 2014 ισχύουν νέες ρυθμίσεις που επιταχύνουν και βελτιώνουν της διαδικασίες φορητότητας.

Προσθέτει ακόμα ότι «η φορητότητα αριθμού αποτελεί κύριο παράγοντα διευκόλυνσης των καταναλωτών και προώθησης αποτελεσματικού ανταγωνισμού σε αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και η μη ομαλή λειτουργία της ενέχει κινδύνους σε επίπεδο τόσο μη επαρκούς προστασίας των καταναλωτών, όσο και στρέβλωσης του ανταγωνισμού».

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι είναι τούτο ωρέ παιδιά ;

Μ.Χ. είπε...

Είναι παράνομο να σε δεσμεύει η εταιρία ακόμη και αν χρωστάς, ακόμη και αν δεν έχει συμπληρωθεί ο "χρόνος" που έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο. Από τη στιγμή που ζητάς φορητότητα είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν την αίτηση και να σε παραδώσουν στην εταιρία που επιθυμείς. Στη συνέχεια αν θέλουν μπορούν να κινηθούν νομικά εναντίον σου με σκοπό να εισπράξουν τυχόν απλήρωτους λογαριασμούς ή να σου ζητήσουν τυχόν εξοπλισμό (για τη σταθερή ισχύει αυτό) ή τυχόν συσκευές που πήρες από επιδότηση. Ακόμη και αυτό να γίνει μπορείς να το παζαρέψεις αναλογιστικά με τη διάρκεια που έχεις καλύψει και στην τελική να μην τους δώσεις τίποτα. και αυτούς δεν τους συμφέρει να κινητοποιούν τα νομικά τους τμήματα για μικροποσά. Απλά καταφεύγουν σε απειλές και ότι ψάρια πιάσουν.
Στην περίπτωση δε που έχεις προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια του συμβολαίου σου και έχεις επικοινωνήσει κατά καιρούς με τις τεχνικές υπηρεσίες τους, επειδή όλα είναι καταγεγραμμένα, φεύγεις μέσα σε μια νύχτα χωρίς να προβάλλουν καμία απαίτηση.
Αν πιέσουμε και εμείς σαν καταναλωτές πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έχουμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε και όχι αυτές που μας δίνουν οι πάροχοι.