Αντώνης Μπέζας: Σκληρή απάντηση για την πρόσληψή του

Σκληρή απάντηση μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook δίνει ο πρώην βουλευτής Θεσπρωτίας Αντώνης Μπέζας, με αφορμή το μπαράζ δημοσιευμάτων που αναφέρονται στην πρόσληψή του ως ειδικού συνεργάτη του Δημάρχου Πάργας.
Ο κ. Μπέζας, χρησιμοποιεί ιδιαίτερα υψηλούς τόνους ενώ δεν είναι τυχαίες οι αναφορές του για επιλογές που δεν έκανε καθώς γίνεται σαφές ότι μέσω αυτών φωτογραφίζει άλλα πολιτικά ή και γενικότερα δημόσια πρόσωπα.

Ο πρώην υφυπουργός σημειώνει ότι θα κάνει οποιαδήποτε αξιοπρεπή εργασία, προκειμένου να ζήσει την οικογένειά του, τονίζει ότι για όσα χρόνια ήταν στην ενεργό πολιτική δεν λειτούργησε το τεχνικό του γραφείο και υπογραμμίζει με νόημα πως η επιλογή του αποδεικνύει ότι δεν έχει καμία σχέση με τη διαπλοκή.
Αναλυτικά στην ανάρτησή του αναφέρει:
Συνεχίστε να ζείτε μέσα στη λάσπη που ζείτε... και καληνύχτα!!!
Τελικά η υπόθεση έχει πολύ πλάκα. Οι άνθρωποι φαίνεται ότι δεν μπορούν να μην ασχολούνται με εμένα, ακόμη και τώρα που η Ελλάδα καίγεται. Τους ευχαριστώ πολύ, γιατί αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά ότι τα επόμενα πολλά χρόνια θα ζουν με τη σκιά μου.
Τους απάντησα με την προηγούμενη ανάρτηση και με τα λόγια του Ισοκράτη, αλλά επειδή φαίνεται ότι αυτά είναι ψιλά γράμματα, ας τα πω λίγο πιο λιανά...
Ενημερώνω τους κακοπροαίρετους στη Θεσπρωτία που δημοσίως αγωνιούν για την πρόσληψή μου ως ειδικού συνεργάτη στο Δήμο Πάργας για τα ακόλουθα:
1ον) Παρότι έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου, θα κάνω οποιαδήποτε αξιοπρεπή δουλειά μου ζητηθεί γιατί έχω ανάγκη να ζήσω την οικογένειά μου. Δεν ασχολήθηκα με την πολιτική για να πλουτίσω. Είναι τιμή μου να εργάζομαι προσφέροντας τις γνώσεις, την εμπειρία και τις δυνατότητές μου και δεν θα με εμποδίσει βέβαια κανείς να το κάνω σε μια θέση που απαιτεί εξειδίκευση και συγκεκριμένα προσόντα. Αν κάποιοι έχουν συνηθίσει να συνεργάζονται και να συναγελάζονται με πολιτικούς που δεν έχουν την ανάγκη να εργάζονται, ας κάνουν την αυτοκριτική τους!!!
2ον) Όταν μιλούν για αποδοχές ας φροντίζουν να γράφουν την αλήθεια σεβόμενοι αυτούς στους οποίους απευθύνονται και που ισχυρίζονται ότι τους πληροφορούν. Το ποσό των 30.120 ευρώ που αναφέρεται στην απόφαση του Δήμαρχου Πάργας, είναι το ετήσιο ποσό που προβλέπεται στον προϋπολογισμό του Δήμου για τους δύο επιστημονικούς συνεργάτες που δύναται να προσλάβει για τις ανάγκες του. Το άλλο ποσό των 7.397 ευρώ, αφορά τις ασφαλιστικές εισφορές προς το ΙΚΑ για τους δύο επίσης επιστημονικούς συνεργάτες. Αν από το ποσό των 30.120 ευρώ αφαιρέσει κανείς τις κρατήσεις, το διαιρέσει δια δύο και το πηλίκο που θα προκύψει το διαιρέσει δια δώδεκα (ελπίζω να μη τους μπέρδεψα γιατί δε φημίζονται για τις καλές τους σχέσεις με τα μαθηματικά...), εύκολα προκύπτει ο μηνιαίος μισθός μου. Εξάλλου η μισθοδοσία των ειδικών συνεργατών Υπουργών, Υφυπουργών, Βουλευτών Περιφερειαρχών και Δημάρχων δεν αποτελεί αντικείμενο συμφωνίας μεταξύ των δύο μερών αλλά προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
3ον) Επειδή όπως είπε ο Γεώργιος Παπανδρέου «και οι κρίνοντες κρίνονται», ναι, μπορώ να γίνω «και από Δήμαρχος κλητήρας». Ανέφερα προηγουμένως ότι χρειάζεται να δουλέψω. Και χρειάζεται να δουλέψω αφού τα προηγούμενα χρόνια δε διατηρούσα το τεχνικό μου γραφείο γιατί το θεωρούσα ασυμβίβαστο με τη βουλευτική και κυβερνητική μου ιδιότητα. Επιπλέον, ούτε προμήθειες από μελέτες και έργα έπαιρνα όταν ήμουν σε κυβερνητικές θέσεις, ούτε έβγαλα λεφτά εκβιάζοντας με δημοσιεύματα, ούτε όταν ήμουν υπουργός νοίκιαζα κτήρια στο Δημόσιο ή έπαιρνα επιδοτήσεις από το κράτος για να κατασκευάζω εργοστάσια και ξενοδοχεία!!! Αυτά τα έκαναν άλλοι.
Και κάτι τελευταίο. Μην ανησυχείτε τόσο πολύ για μένα και το πολιτικό μου μέλλον. Δεν πρόκειται να με χαρακτηρίσουν διαπλεκόμενο. Ούτε σύμβουλος σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία ανέλαβα, ούτε σε Τράπεζα, ούτε σε εταιρεία πετρελαιοειδών, ούτε με πήραν ειδικό συνεργάτη οι κλινικάρχες και οι φαρμακοβιομήχανοι. Συνειδητά επέλεξα να προσφέρω τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου, ως έλληνας πολίτης, σε ένα μικρό Δήμο της Ηπείρου που δε βρίσκεται στη Θεσπρωτία αλλά κοντά στην οικογένειά μου που ζει στην Ηγουμενίτσα.
Ασχοληθείτε λοιπόν με σοβαρά πράγματα και όχι με αυτά, συνεχίστε να ζείτε μέσα στη λάσπη που ζείτε... και καληνύχτα!!! Εγώ και πολλοί άλλοι δεν σας μοιάζουμε...


http://www.epiruspost.gr/reportaz/politics/30310-2015-03-08-13-55-14.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: