Την τιμητική του το λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Η ηφαιστειακή τέφρα οδήγησε στα ύψη την κίνηση, όπως και στην Πάτρα, σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό
Η ηφαιστειακή τέφρα η οποία άρχισε να καλύπτει και τον ουρανό της Ελλάδας, έχει φέρει συνωστισμό και στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το οποίο κατακλύζεται από επιβάτες που ταξιδεύουν προς την Ιταλία και το αντίστροφο σε μια προσπάθεια να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς να περιμένουν πότε θα τελειώσει ο εφιάλτης της σκόνης που έχει καθηλώσει τις πτήσεις.
Η κίνηση στο λιμάνι άρχισε να αυξάνεται από το περασμένο Σαββατοκύριακο από τους υποψιασμένους ταξιδιώτες που δεν έβλεπαν την σκόνη να υποχωρεί και αναζήτησαν εναλλακτικές λύσεις.


Άλλωστε το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μαζί με αυτό της Πάτρας φυσικά, είναι η μοναδική διέξοδος προς τη Δυτική Ευρώπη. Όπως τονίζουν άνθρωποι του Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας, χωρίς ακόμη να μπορούν να μας παραθέσουν ακριβή στοιχεία, «η αύξηση στην κίνηση είναι ιδιαιτέρως αισθητή και μπορεί να φθάνει και το 50% σε σχέση με το ότι συμβαίνει σε κανονικές περιόδους τη συγκεκριμένη εποχή.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τη Δευτέρα, μέσω του λιμανιού της Πάτρας, ταξίδεψαν περίπου 6.000 άτομα, ενώ ακόμη η κίνηση είναι ιδιαιτέρως αυξημένη καθώς έχουν μετακινηθεί με τα πλοία της γραμμής περισσότερα από 6.000 άτομα, με τα επτά δρομολόγια των εταιρειών ΜINOAN, ANEK, SUPER FAST και EDIAVOR. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι με τα πλοία των Μινωϊκών τις προηγούμενες ημέρες μετακινήθηκαν γύρω στα 1000 άτομα, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία την ίδια περίοδο, είθισται οι επιβάτες να μην ξεπερνούν τους 200.
Το ίδιο σκηνικό και στα Superfast. Το δύο τελευταίες ημέρες έχουν μετακινηθεί με τα πλοία της εταιρείας δύο χιλιάδες άτομα, ενώ τη ίδια σεζόν είθισται να μετακινούνται περί τους 300 και 400.
"Στα πλοία δεν υπάρχει ούτε καμπίνα" λένε οι ναυτιλιακοί πράκτορες που τρίβουν τα χέρια τους.
Η κίνηση στα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Πάτρας έχει φέρει πονοκέφαλο στους άνδρες των λιμεναρχείων που καταβάλλουν προσπάθειες να ανταπεξέλθουν στο ξαφνικό κύμα των επιβατών που θυμίζει καλοκαίρι.
Επίσης, καταγράφεται αύξηση και στον αριθμό των φορτηγών διεθνών μεταφορών που μεταφέρουν προϊόντα, καθώς και λεωφορείων.
Πάντως, μέχρι σήμερα οι πλοιοκτήτριες εταιρίες δεν έχουν προχωρήσει σε προγραμματισμό έκτακτων δρομολογίων, αφού τα τακτικά δρομολόγια μπορούν τουλάχιστον μέχρι στιγμής να εξυπηρετήσουν την κίνηση επιβατών και οχημάτων.
Αν συνυπολογίσει κανείς και την κίνηση από την Ιταλία προς την Ελλάδα, τότε μιλάμε για περισσότερους από 11.000 επιβάτες που μεταφέρονται μέσω των λιμανιών Ηγουμενίτσας και Πάτρας.
neoiagones

Δεν υπάρχουν σχόλια: