Με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή ο άξονας Καρτέρι - Πάργα
Το μεγαλύτερο οδικό έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα επισκέφθηκε χθες το μεσημέρι ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, επικεφαλής κλιμακίου των υπηρεσιών της Περιφέρειας.
Ο οδικός άξονας μήκους 15 χλμ από τον κόμβο της Πάργας μέχρι τον κόμβο του Καρτερίου αποτελεί, όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Καχριμάνης, το καλύτερο νέο των τελευταίων μηνών για την Ήπειρο.
Οι εργασίες εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς από την ανάδοχο εταιρεία ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ΑΤΕΒΕ, που έχει κατά μήκος των γηπέδων αναπτύξει τα εργοτάξιά της, απασχολώντας περίπου 150 εργαζόμενους.
Το έργο έχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης στις αρχές Νοεμβρίου του 2013 και σύμφωνα με τους υπευθύνους της αναδόχου εταιρείας, εφόσον η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ κυλήσει απρόσκοπτα, ενδέχεται το έργο να έχει ολοκληρωθεί γρηγορότερα από το προβλεπόμενο.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι εργασίες ξεκίνησαν στα μέσα Ιουνίου και η αλλαγή στην ευρύτερη περιοχή είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού, ακόμη και σε κάποιον που δεν είναι ειδικός.
Μόλις χθες, ο κ. Καχριμάνης υπέγραψε την εκταμίευση 1 εκ. ευρώ από το Περιφερειακό Ταμείο για τις εργασίες μεταφοράς των δικτύων της ΔΕΗ και του ΟΤΕ.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 39,2 εκ. ευρώ και ο συμβατικός 25,4 εκ. ευρώ. Ο δρόμος θα έχει 13,5 μέτρα πλάτος και προβλέπεται η κατασκευή έξι ισόπεδων κόμβων, έξι μεγάλων τεχνικών και 70 περίπου μικρών.
«Το έργο δουλεύεται σε όλο του το μήκος. Θα χρειαστεί κάποιο διάστημα στην πορεία να γίνει μια μεγάλη παράκαμψη κοντά στο Καρτέρι, προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες. Οφείλουμε τα συγχαρητήρια στον ανάδοχο και στο ειδικό κλιμάκιο επίβλεψης. Η αλήθεια είναι πως παίρνουμε ένα καλό νέο με το έργο αυτό, που ενέταξε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο ΕΣΠΑ και εμείς το συνεχίζουμε», σημείωσε ο κ. Καχριμάνης.
Για ένα έργο πνοής έκανε λόγο ο αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας Θ. Πιτούλης. «Είναι λογικό να είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία των εργασιών. Ευχόμαστε να μη μπει το έργο στη δίνη του ΔΝΤ. Το έργο αυτό, μαζί με την Ιόνια θα φέρει κοντά στα παράλια και την υπόλοιπη Ελλάδα πλην της βόρειας Ελλάδας που είναι κοντά μέσω της Εγνατίας».
Προτεραιότητες
Ο κ. Καχριμάνης αναφέρθηκε παράλληλα και στις προτεραιότητας της Περιφέρειας για την ευρύτερη περιοχή, που είναι η ολοκλήρωση των εργασιών στη γέφυρα της Δέσπως, ο κόμβος της Ηγουμενίτσας και η σύνδεση με την Αλβανία, η δημοπράτηση του έργου ύδρευσης των Συβότων, της αποχέτευσης των υπολοίπων Πάργας, αλλά και η μελέτη Πέρδικας, Συβότων και Πλαταριάς για τη σύνδεση με το βιολογικό της Ηγουμενίτσας.
Καταλήγοντας ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στην πορεία του ΕΣΠΑ στην Ήπειρο. «Το ΕΣΠΑ έχει δουλευτεί διαχρονικά και η Ήπειρος δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με τις δεσμεύσεις του κανόνα ν+3. Θα πρέπει να δούμε όμως τον προγραμματισμό γιατί την αλλαγή της κοινοτικής χρηματοδότησης με το 95-5% την πληρώνουμε ακριβά με τη μείωση των κονδυλίων», τόνισε.
http://www.epirusonline.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10763:2011-09-15-22-05-36&catid
Ο οδικός άξονας μήκους 15 χλμ από τον κόμβο της Πάργας μέχρι τον κόμβο του Καρτερίου αποτελεί, όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Καχριμάνης, το καλύτερο νέο των τελευταίων μηνών για την Ήπειρο.
Οι εργασίες εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς από την ανάδοχο εταιρεία ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ΑΤΕΒΕ, που έχει κατά μήκος των γηπέδων αναπτύξει τα εργοτάξιά της, απασχολώντας περίπου 150 εργαζόμενους.
Το έργο έχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης στις αρχές Νοεμβρίου του 2013 και σύμφωνα με τους υπευθύνους της αναδόχου εταιρείας, εφόσον η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ κυλήσει απρόσκοπτα, ενδέχεται το έργο να έχει ολοκληρωθεί γρηγορότερα από το προβλεπόμενο.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι εργασίες ξεκίνησαν στα μέσα Ιουνίου και η αλλαγή στην ευρύτερη περιοχή είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού, ακόμη και σε κάποιον που δεν είναι ειδικός.
Μόλις χθες, ο κ. Καχριμάνης υπέγραψε την εκταμίευση 1 εκ. ευρώ από το Περιφερειακό Ταμείο για τις εργασίες μεταφοράς των δικτύων της ΔΕΗ και του ΟΤΕ.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 39,2 εκ. ευρώ και ο συμβατικός 25,4 εκ. ευρώ. Ο δρόμος θα έχει 13,5 μέτρα πλάτος και προβλέπεται η κατασκευή έξι ισόπεδων κόμβων, έξι μεγάλων τεχνικών και 70 περίπου μικρών.
«Το έργο δουλεύεται σε όλο του το μήκος. Θα χρειαστεί κάποιο διάστημα στην πορεία να γίνει μια μεγάλη παράκαμψη κοντά στο Καρτέρι, προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες. Οφείλουμε τα συγχαρητήρια στον ανάδοχο και στο ειδικό κλιμάκιο επίβλεψης. Η αλήθεια είναι πως παίρνουμε ένα καλό νέο με το έργο αυτό, που ενέταξε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο ΕΣΠΑ και εμείς το συνεχίζουμε», σημείωσε ο κ. Καχριμάνης.
Για ένα έργο πνοής έκανε λόγο ο αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας Θ. Πιτούλης. «Είναι λογικό να είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία των εργασιών. Ευχόμαστε να μη μπει το έργο στη δίνη του ΔΝΤ. Το έργο αυτό, μαζί με την Ιόνια θα φέρει κοντά στα παράλια και την υπόλοιπη Ελλάδα πλην της βόρειας Ελλάδας που είναι κοντά μέσω της Εγνατίας».
Προτεραιότητες
Ο κ. Καχριμάνης αναφέρθηκε παράλληλα και στις προτεραιότητας της Περιφέρειας για την ευρύτερη περιοχή, που είναι η ολοκλήρωση των εργασιών στη γέφυρα της Δέσπως, ο κόμβος της Ηγουμενίτσας και η σύνδεση με την Αλβανία, η δημοπράτηση του έργου ύδρευσης των Συβότων, της αποχέτευσης των υπολοίπων Πάργας, αλλά και η μελέτη Πέρδικας, Συβότων και Πλαταριάς για τη σύνδεση με το βιολογικό της Ηγουμενίτσας.
Καταλήγοντας ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στην πορεία του ΕΣΠΑ στην Ήπειρο. «Το ΕΣΠΑ έχει δουλευτεί διαχρονικά και η Ήπειρος δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με τις δεσμεύσεις του κανόνα ν+3. Θα πρέπει να δούμε όμως τον προγραμματισμό γιατί την αλλαγή της κοινοτικής χρηματοδότησης με το 95-5% την πληρώνουμε ακριβά με τη μείωση των κονδυλίων», τόνισε.
http://www.epirusonline.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10763:2011-09-15-22-05-36&catid
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου