Θωμάς Πιτούλης: Η διοίκηση της ΟΛΗΓ βλάπτει σοβαρά τα συμφέροντα του τόπου
Με αφορμή το πολυτελές οκτασέλιδο ΄΄ προεκλογικό πρόγραμμα της Ο.Λ.ΗΓ Α..Ε που μοιράστηκε πρόσφατα ένθετο μαζί με τις τοπικές εφημερίδες έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Δυστυχώς η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε αποδεικνύει ότι τα όσα αναφέρονται στην αρχή του φυλλαδίου περί του ότι «στόχος τους είναι η ανάδειξη της πόλης και ότι λειτουργούν με γνώμονα κυρίως το συμφέρον της Ηγουμενίτσας », είναι κούφια λόγια άνευ περιεχομένου και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Μια διορισμένη διοίκηση έχει υποχρέωση να συνεργάζεται και βοηθά την Αυτοδιοίκηση για το καλό του τόπου αντί να την αγνοεί ,να την παρακάμπτει όπου μπορεί και να μην τη σέβεται. Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι το 2010 στους Δήμους Ηγουμενίτσας Σουλίου και Φιλιατών η Ο.Λ.ΗΓ δεν έδωσε ούτε ένα Ευρώ. Μάλλον επειδή δεν της άρεσαν οι διοικούντες της χρονιάς αυτής.
Μιλούν στο φυλλάδιο για προστασία του περιβάλλοντος. Ούτε δύο γραμμές για την περιβαλλοντική ρύπανση των πλοίων που προσεγγίζουν και δεν τηρούν τους κανόνες που υπάρχουν (γιατί άλλωστε και ποιος να ενδιαφερθεί;) επιβαρύνοντας ιδιαίτερα την περιοχή του Λαδοχωρίου.
Από την άλλη την δημοπρασία για το πράσινο στον χώρο ευθύνης τους την έβγαλαν τον Ιούλιο με αποτέλεσμα οι χώροι πρασίνου στο χώρο ευθύνης της Ο.Λ.ΗΓ να θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο με καμένα δένδρα και πράσινο. Είναι ντροπή η εικόνα αυτή για την Ηγουμενίτσα και είναι θράσος για κάποιους να μιλάνε για κρουαζιερόπλοια όταν οι επιβάτες τους θα αντικρίσουν εικόνες εμπόλεμης ζώνης.
Μιλούν στο φυλλάδιο για δημιουργία δεξαμενών πετρελαίου και ανακοινώνουν την ανάθεση μελέτης για εξεύρεση χώρου εντός της ζώνης Λιμένα, χωρίς να κάνουν τον κόπο (γιατί άλλωστε) να συνεννοηθούν με τον Δήμο Ηγουμενίτσας.
Μιλούν για εξυπηρέτηση των χρηστών του Λιμένα, αλλά δεν μας λένε για τους χιλιάδες καταφθάνοντας και στην αναμονή χρήστες του Λιμένα που απλώνουν τα τσαντίρια τους στα πάρκα της πόλης.
Αναφέρουν στο επίσημο φυλλάδιο τους για ΄΄ σύνδεση με τον βιολογικό και την αποχέτευση ΄΄ (κάτι που απ’ότι ενθυμούμαι έχει γίνει) αν όμως όχι , τι περιμένουν να μαζέψουν λεφτά για να πληρώσουν το τέλος σύνδεσης.
Μιλούν για συνεργασία με το Δήμο Ηγουμενίτσας για επαναπαραχώρηση τμήματος της χερσαίας ζώνης για δημιουργία Μαρίνας, χωρίς να έχουν ούτε την περιέργεια να ελέγξουν τα χαρτιά τους γιατί τότε θα ανακάλυπταν ότι αυτό έχει ήδη αποφασιστεί ομόφωνα από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο.
Αντί λοιπόν να προχωρήσουν τις διαδικασίες που προβλέπονται για τον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης για το τμήμα που αφορά την Μαρίνα Ηγουμενίτσας και να προχωρήσουν στην οριστική μελέτη και την δημοπράτηση της Μαρίνας των 350 Σκαφών ,έργο πνοής για την πόλη και τη Θεσπρωτία , ΄΄μέλημα της ΟΛΗΓ , όπως αναφέρουν στο φυλλάδιο είναι η ανακατασκευή των τουαλετών στο τερματικό σταθμό ΄΄, μ’ ένα από τα αιτιολογικά, άκουσον- άκουσον ΄΄να έχουν την δυνατότητα να καθαρίζονται με μεγαλύτερη επιμέλεια από τον ανάδοχο της καθαριότητας».
Κατασκεύασαν δύο γεφυροπλάστιγγες εντός του νέου λιμένα που λειτουργούν με κερματοδέκτη για να εισπράξουν τα δύο ευρώ από την υποχρεωτική ζύγιση των φορτηγών που ταξιδεύουν ; Δεν έχει πάει όμως κανείς από την ΟΛΗΓ την ώρα που καταφθάνουν τα φορτηγά να δουν το χάος που επικρατεί γιατί πολλοί φορτηγατζήδες αρνούνται να πληρώσουν η δεν έχουν το αντίτιμο σε κέρματα και η νταλίκα παραμένει στη ζυγαριά γιατί οι μπάρες ανοίγουν αφού πέσουν τα κέρματα και η ουρά από τα φορτηγά φτάνει μέχρι το Βασιλικό .
Όλα αυτά δείχνουν ότι η Διοίκηση της Ο.Λ.ΗΓ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Πέραν της αφαίρεσης εσόδων από το Δήμο Ηγουμενίτσας, με τη σιωπηλή συγκατάθεση ή με τη σύμφωνη γνώμη της για την τροχαία αστυνόμευση της Παραλιακής βοήθησε στην επαναφορά ενός απαράδεκτου καθεστώτος διαρχίας στην Πόλη που είχε λήξει το 2005. Ένα καθεστώς που λόγω των πολλών ασαφειών του μας έχει κάνει να βιώσουμε κατά το παρελθόν - σε περιπτώσεις ατυχημάτων - δια ζώσης διαπραγματεύσεις των δυο αρχών ( Λιμεναρχείου και Τροχαίας ), για το τινός είναι ο χώρος ευθύνης προκείμενου να ειδοποιήσουν το ασθενοφόρο και να επέμβουν.
Τις όποιες διαφορετικές αντιλήψεις μου , με τον φίλο Δήμαρχο Ηγουμενίτσας, για το καθεστώς της χερσαίας ζώνης, ορισμένοι τις εξέλαβαν ως αντιπαράθεση, και ξεκίνησαν καταστάσεις και γεγονότα που τους πληροφορώ εκ των προτέρων ότι δεν θα τα περάσουν εύκολα, αν και πρόσκαιρα τα καθιέρωσαν.
Η αυτοδιοίκηση θα βρει τους τρόπους να συνεργαστεί και θα επιβάλλει τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας μας όπως αγαπητοί φίλοι έκανε με το έργο προστασίας του ακρωτηρίου «Δρέπανο» που υλοποιήθηκε μέσω της β’ φάσης κατασκευής του Λιμένα Ηγουμενίτσας μετά από απαίτηση της.
Καλώ την Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε αν πραγματικά θέλει να βοηθήσει τον τόπο:
1. Αντί για την επιχορήγηση των αθλητικών ενώσεων και μάλιστα όταν αυτές διεξήγαγαν εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης τους , να βρει τρόπους να επιχορηγήσει το Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης των ατόμων με ειδικές ανάγκες που βρίσκεται στο Λαδοχώρι του Δήμου Ηγουμενίτσας κατ’ έτος με τουλάχιστον 150.000 ευρώ ώστε να συνεχίσει την λειτουργία του απρόσκοπτα.
2. Χρηματοδοτήστε τη μελέτη Εγνατία- Λιμάνι - Τελωνείο Μαυροματίου όπου θα περιλαμβάνεται και η παράκαμψη της πόλεως Ηγουμενίτσας και το τμήμα Σελεύκεια - Σαγιάδα. κίνηση που είναι υπέρ των στόχων αναβάθμισης του Λιμένα Ηγουμενίτσας.
Εκτός αν αυτοσκοπός ας είναι η αύξηση του αποθεματικού και μόνον.
Κλείνοντας θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι αισθάνομαι και πολιτικά και ανθρώπινα δικαιωμένος για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα που έφερα μέχρι τώρα για θέματα που αφορούσαν τον Οργανισμό Λιμένος και σχετίζονταν με τη θέση που οι πολίτες με επέλεξαν.
Ο επανακαθορισμός της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος δεν ήταν μια απλή γραφειοκρατική πράξη , όπως κάποιοι μεμψίμοιροι ψελλίζουν. Ήταν μια κορυφαία πολιτική πράξη για να προστατέψει τα συμφέροντα της Τοπικής Κοινωνίας που δικαιώνεται καθημερινά από την ίδια τη ζωή.
Θωμάς Γ. Πιτούλης
Αντιπεριφερειάρχης
Π.Ε Θεσπρωτίας
Δυστυχώς η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε αποδεικνύει ότι τα όσα αναφέρονται στην αρχή του φυλλαδίου περί του ότι «στόχος τους είναι η ανάδειξη της πόλης και ότι λειτουργούν με γνώμονα κυρίως το συμφέρον της Ηγουμενίτσας », είναι κούφια λόγια άνευ περιεχομένου και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Μια διορισμένη διοίκηση έχει υποχρέωση να συνεργάζεται και βοηθά την Αυτοδιοίκηση για το καλό του τόπου αντί να την αγνοεί ,να την παρακάμπτει όπου μπορεί και να μην τη σέβεται. Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι το 2010 στους Δήμους Ηγουμενίτσας Σουλίου και Φιλιατών η Ο.Λ.ΗΓ δεν έδωσε ούτε ένα Ευρώ. Μάλλον επειδή δεν της άρεσαν οι διοικούντες της χρονιάς αυτής.
Μιλούν στο φυλλάδιο για προστασία του περιβάλλοντος. Ούτε δύο γραμμές για την περιβαλλοντική ρύπανση των πλοίων που προσεγγίζουν και δεν τηρούν τους κανόνες που υπάρχουν (γιατί άλλωστε και ποιος να ενδιαφερθεί;) επιβαρύνοντας ιδιαίτερα την περιοχή του Λαδοχωρίου.
Από την άλλη την δημοπρασία για το πράσινο στον χώρο ευθύνης τους την έβγαλαν τον Ιούλιο με αποτέλεσμα οι χώροι πρασίνου στο χώρο ευθύνης της Ο.Λ.ΗΓ να θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο με καμένα δένδρα και πράσινο. Είναι ντροπή η εικόνα αυτή για την Ηγουμενίτσα και είναι θράσος για κάποιους να μιλάνε για κρουαζιερόπλοια όταν οι επιβάτες τους θα αντικρίσουν εικόνες εμπόλεμης ζώνης.
Μιλούν στο φυλλάδιο για δημιουργία δεξαμενών πετρελαίου και ανακοινώνουν την ανάθεση μελέτης για εξεύρεση χώρου εντός της ζώνης Λιμένα, χωρίς να κάνουν τον κόπο (γιατί άλλωστε) να συνεννοηθούν με τον Δήμο Ηγουμενίτσας.
Μιλούν για εξυπηρέτηση των χρηστών του Λιμένα, αλλά δεν μας λένε για τους χιλιάδες καταφθάνοντας και στην αναμονή χρήστες του Λιμένα που απλώνουν τα τσαντίρια τους στα πάρκα της πόλης.
Αναφέρουν στο επίσημο φυλλάδιο τους για ΄΄ σύνδεση με τον βιολογικό και την αποχέτευση ΄΄ (κάτι που απ’ότι ενθυμούμαι έχει γίνει) αν όμως όχι , τι περιμένουν να μαζέψουν λεφτά για να πληρώσουν το τέλος σύνδεσης.
Μιλούν για συνεργασία με το Δήμο Ηγουμενίτσας για επαναπαραχώρηση τμήματος της χερσαίας ζώνης για δημιουργία Μαρίνας, χωρίς να έχουν ούτε την περιέργεια να ελέγξουν τα χαρτιά τους γιατί τότε θα ανακάλυπταν ότι αυτό έχει ήδη αποφασιστεί ομόφωνα από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο.
Αντί λοιπόν να προχωρήσουν τις διαδικασίες που προβλέπονται για τον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης για το τμήμα που αφορά την Μαρίνα Ηγουμενίτσας και να προχωρήσουν στην οριστική μελέτη και την δημοπράτηση της Μαρίνας των 350 Σκαφών ,έργο πνοής για την πόλη και τη Θεσπρωτία , ΄΄μέλημα της ΟΛΗΓ , όπως αναφέρουν στο φυλλάδιο είναι η ανακατασκευή των τουαλετών στο τερματικό σταθμό ΄΄, μ’ ένα από τα αιτιολογικά, άκουσον- άκουσον ΄΄να έχουν την δυνατότητα να καθαρίζονται με μεγαλύτερη επιμέλεια από τον ανάδοχο της καθαριότητας».
Κατασκεύασαν δύο γεφυροπλάστιγγες εντός του νέου λιμένα που λειτουργούν με κερματοδέκτη για να εισπράξουν τα δύο ευρώ από την υποχρεωτική ζύγιση των φορτηγών που ταξιδεύουν ; Δεν έχει πάει όμως κανείς από την ΟΛΗΓ την ώρα που καταφθάνουν τα φορτηγά να δουν το χάος που επικρατεί γιατί πολλοί φορτηγατζήδες αρνούνται να πληρώσουν η δεν έχουν το αντίτιμο σε κέρματα και η νταλίκα παραμένει στη ζυγαριά γιατί οι μπάρες ανοίγουν αφού πέσουν τα κέρματα και η ουρά από τα φορτηγά φτάνει μέχρι το Βασιλικό .
Όλα αυτά δείχνουν ότι η Διοίκηση της Ο.Λ.ΗΓ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Πέραν της αφαίρεσης εσόδων από το Δήμο Ηγουμενίτσας, με τη σιωπηλή συγκατάθεση ή με τη σύμφωνη γνώμη της για την τροχαία αστυνόμευση της Παραλιακής βοήθησε στην επαναφορά ενός απαράδεκτου καθεστώτος διαρχίας στην Πόλη που είχε λήξει το 2005. Ένα καθεστώς που λόγω των πολλών ασαφειών του μας έχει κάνει να βιώσουμε κατά το παρελθόν - σε περιπτώσεις ατυχημάτων - δια ζώσης διαπραγματεύσεις των δυο αρχών ( Λιμεναρχείου και Τροχαίας ), για το τινός είναι ο χώρος ευθύνης προκείμενου να ειδοποιήσουν το ασθενοφόρο και να επέμβουν.
Τις όποιες διαφορετικές αντιλήψεις μου , με τον φίλο Δήμαρχο Ηγουμενίτσας, για το καθεστώς της χερσαίας ζώνης, ορισμένοι τις εξέλαβαν ως αντιπαράθεση, και ξεκίνησαν καταστάσεις και γεγονότα που τους πληροφορώ εκ των προτέρων ότι δεν θα τα περάσουν εύκολα, αν και πρόσκαιρα τα καθιέρωσαν.
Η αυτοδιοίκηση θα βρει τους τρόπους να συνεργαστεί και θα επιβάλλει τις απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας μας όπως αγαπητοί φίλοι έκανε με το έργο προστασίας του ακρωτηρίου «Δρέπανο» που υλοποιήθηκε μέσω της β’ φάσης κατασκευής του Λιμένα Ηγουμενίτσας μετά από απαίτηση της.
Καλώ την Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε αν πραγματικά θέλει να βοηθήσει τον τόπο:
1. Αντί για την επιχορήγηση των αθλητικών ενώσεων και μάλιστα όταν αυτές διεξήγαγαν εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης τους , να βρει τρόπους να επιχορηγήσει το Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης των ατόμων με ειδικές ανάγκες που βρίσκεται στο Λαδοχώρι του Δήμου Ηγουμενίτσας κατ’ έτος με τουλάχιστον 150.000 ευρώ ώστε να συνεχίσει την λειτουργία του απρόσκοπτα.
2. Χρηματοδοτήστε τη μελέτη Εγνατία- Λιμάνι - Τελωνείο Μαυροματίου όπου θα περιλαμβάνεται και η παράκαμψη της πόλεως Ηγουμενίτσας και το τμήμα Σελεύκεια - Σαγιάδα. κίνηση που είναι υπέρ των στόχων αναβάθμισης του Λιμένα Ηγουμενίτσας.
Εκτός αν αυτοσκοπός ας είναι η αύξηση του αποθεματικού και μόνον.
Κλείνοντας θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι αισθάνομαι και πολιτικά και ανθρώπινα δικαιωμένος για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα που έφερα μέχρι τώρα για θέματα που αφορούσαν τον Οργανισμό Λιμένος και σχετίζονταν με τη θέση που οι πολίτες με επέλεξαν.
Ο επανακαθορισμός της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος δεν ήταν μια απλή γραφειοκρατική πράξη , όπως κάποιοι μεμψίμοιροι ψελλίζουν. Ήταν μια κορυφαία πολιτική πράξη για να προστατέψει τα συμφέροντα της Τοπικής Κοινωνίας που δικαιώνεται καθημερινά από την ίδια τη ζωή.
Θωμάς Γ. Πιτούλης
Αντιπεριφερειάρχης
Π.Ε Θεσπρωτίας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου