Όραμα δημιουργίας από την Παναγιώτα Κομίνη

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ
ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΠΑΠΠΑ

Αγαπητοί συνδημότες -ισσες,
Αποφάσισα να είμαι υποψήφια στο Δήμο Φιλιατών με τον συνδυασμό «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ» και υποψήφιο δήμαρχο τον Μηνά Παππά. Δεν κρύβω ότι η απόφασή μου για συμμετοχή σ’ αυτές τις εκλογές δεν ήταν εύκολη καθώς γνωρίζω πολύ καλά τις δυσκολίες της επόμενης μέρας. Σε αυτή την απόφαση όμως συνέβαλε αποφασιστικά η άσχημη εικόνα την οποία παρουσιάζει για αρκετά χρόνια ο δήμος μας, σε αντιδιαστολή με το όραμα δημιουργίας το οποίο προσδοκούμε και επιθυμούμε όλοι μας για τον τόπο που ζούμε. Δεν ισχυρίζομαι ότι έχω τις λύσεις για όλα τα θέματα, αλλά θα τις αναζητήσουμε και θα τις συνδιαμορφώσουμε με αίσθημα ευθύνης με μοναδικό στόχο το παρόν και το μέλλον του τόπου που ζούμε και αγαπάμε.


Στόχος μας δεν μπορεί να είναι η διαχείριση της μιζέριας και της απομόνωσης την οποία επέβαλαν όσοι διαμόρφωσαν τη σημερινή κατάσταση στο δήμο μας αλλά η προοπτική ανάπτυξης και εξωστρέφειας που επιβάλλει το σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Το σχέδιο Καλλικράτης, με τους διευρυμένους δήμους, θεωρώ ότι πρέπει να αποτελέσει το εφαλτήριο ώστε να χαράξουμε μαζί το ελπιδοφόρο μέλλον του τόπου μας! Συνιστά το θετικό έναυσμα για να δημιουργήσουμε μαζί, με σχέδιο και όραμα, με διαφάνεια και αξιοπιστία και ιδιαίτερα χωρίς αποκλεισμούς και ιδεοληψίες, τον νέο ισχυρό Δήμο Φιλιατών!
Λίγα λόγια για μένα
Γεννήθηκα στη Γερμανία το 1973. Μεγάλωσα και σπούδασα στην Αθήνα. Από το 2002 μένω μόνιμα και εργάζομαι ως νηπιαγωγός στην περιοχή της Θεσπρωτίας. Τόσο εγώ όσο και ο σύζυγός μου καταγόμαστε από την Αχλαδιά Φιλιατών. Από τα μαθητικά αλλά κυρίως τα φοιτητικά μου χρόνια έδειξα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για διάφορα κοινωνικά ζητήματα συμμετέχοντας στα κοινά, μέσα από συλλόγους, ομίλους και αδελφότητες. Η τοπική αυτοδιοίκηση θεωρώ ότι είναι ο ιδανικός τρόπος για να προσφέρω στον τόπο μου με ρεαλιστικά οράματα, εφαρμόσιμες ιδέες και αποτελεσματικές δράσεις.
Με ειλικρινή αισθήματα
Παναγιώτα Κομίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: