Βασίλης Γιόγιακας: Ουδέποτε μου ασκήθηκε ποινική δίωξη

Ο Νομάρχης και υποψήφιος Δήμαρχος Ηγουμενίτσας Βασίλειος Γιόγιακας με δήλωσή του διαψεύδει δημοσιεύματα που αναφέρονταν σε άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον του. Η δήλωσή του έχει ως εξής: « Για όσους άρχισαν να διαδίδουν ότι , μια εβδομάδα περίπου πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές ασκήθηκε ποινική δίωξη εις βάρος μου, θα ήθελα να ενημερώσω το Θεσπρωτικό λαό ότι για όσα έχουν ακούσει, υπάρχει μια και μόνο απάντηση: Ουδέποτε μου ασκήθηκε ποινική δίωξη για κάποια αξιόποινη πράξη και όλα όσα ακούστηκαν αποτελούν δημιουργήματα πανικού των πολιτικών μου αντιπάλων που επιδιώκουν τον πολιτικό μου περιορισμό. Τα μηνύματα που παίρνουν, από τους ψηφοφόρους είναι απελπιστικά για αυτούς και για τον κομματικό μηχανισμό που τους στηρίζει και ψάχνουν να στηριχθούν σε διαδόσεις και ψεύδη προς τον αντίπαλό τους. Η κρίσιμη ημέρα πλησιάζει και ο λαός θα δώσει την απάντησή του, σε όσους λασπολογούν και προσπαθούν να σπιλώσουν την εικόνα μου, ως υποψήφιου Δημάρχου ώστε να αποπροσανατολίσουν και να παραπλανήσουν το εκλογικό σώμα.
Με εκτίμηση και ειλικρίνεια προς τους Θεσπρωτούς πολίτες

Ο Νομάρχης και υποψήφιος Δήμαρχος Ηγουμενίτσας
Βασίλειος Ν. Γιόγιακας »

Δεν υπάρχουν σχόλια: