Δεν αποδέχεται τη βουλευτική έδρα ο Δήμαρχος Αρταίων

Με επιστολή που απέστειλλε πριν λίγο στον Πρόεδρο της Βουλής ο Δήμαρχος Αρταίων και Πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου κ. Παπαλέξης γνωστοποιεί, ότι δεν αποδέχεται τη βουλευτική έδρα.
Ο κ. Παπαλέξης ήταν ο επόμενος κατά σειρά εκλογής, μετά τον κ. Π. Στασινό, ο οποίος σήμερα το πρωί, παραιτήθηκε από βουλευτής, "επιστρέφοντας" την έδρα στο ΠΑΣΟΚ.
Τους λόγους αυτής της απόφασης ο κ. Παπαλέξης τους εξηγεί σε δήλωσή του στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Η υποχρέωση μου, σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο, να καλύψω την κενή θέση που άφησε ο κ. Στασινός στη Βουλή, είναι για μένα τιμή, όμως η άσκηση των καθηκόντων μου και οι υποχρεώσεις μου στο Δήμο Αρταίων αποτελούν συμβόλαιο τιμής με τον Αρτινό λαό, που δεν μου επιτρέπουν να την αποδεχτώ. Η εντολή του Αρτινού λαού είναι και νωπή και ισχυρή, καθώς και η εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι συνάδελφοι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εκλέγοντάς με ως πρόεδρο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου. Στη δύσκολη περίοδο που διανύει η πατρίδα μας, εμείς θα παλέψουμε από το μετερίζι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αγωνιζόμενοι μαζί με τους συνδημότες μας οι οποίοι δοκιμάζονται καθημερινά μέσα σ’ αυτό το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και σ’ αυτό το στόχο παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι».
Δεν έχουν μέχρι στιγμής γνωστοποιήσει τις προθέσεις τους οι επόμενοι δύο επιλαχόντες με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Άρτα κ. κ. Γκόγκας Χρήστος και Αναστασία Κατσαντούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: