Ανακοίνωση του ΙΝ.Π.ΚΑ Ηπείρου για τους «παραφουσκωμένους» λογαριασμούς της ΔΕΗ
Τις τελευταίες ημέρες το Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου έγινε δέκτης δεκάδων παραπόνων για υπέρογκους λογαριασμούς ρεύματος.
Μετά από ενδελεχή έρευνα του Ινστιτούτου μας, διαπιστώσαμε ότι πάνω από χίλια νοικοκυριά στην περιοχή των Αμπελοκήπων είχαν παραλάβει λογαριασμούς της ΔΕΗ «παραφουσκωμένους». Αυτό οφειλόταν στο ότι οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί της ΔΕΗ είχαν περίοδο καταμέτρησης έξη μήνες αντί του συνήθους τετραμήνου. Ενδιάμεσα είχαν εκδοθεί δύο λογαριασμοί «έναντι», χωρίς να γίνει αντιληπτό από τους καταναλωτές ότι ο εκκαθαριστικός λογαριασμός θα εκδιδόταν στο εξάμηνο.
Οι «παραφουσκωμένοι» αυτοί λογαριασμοί, είχαν φέρει σε απόγνωση δεκάδες χαμηλοσυνταξιούχους και μισθωτούς της συγκεκριμένης περιοχής. Πλειάδα καταναλωτών επικοινώνησαν με τα γραφεία του ΙΝ.Π.ΚΑ, για να δηλώσουν αδυναμία εξόφλησης των λογαριασμών. Πολλοί διαπίστωσαν ότι με αυτή την αλλαγή χρέωσης, οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τους , τιναζόταν στον αέρα.
Έτσι το ΙΝΠΚΑ Ηπείρου, είχε υποχρέωση, να επισκεφτεί τα γραφεία τη ΔΕΗ στα Ιωάννινα, αφ’ ενός μεν να διαμαρτυρηθεί (δι επιστολής),για την πρακτική της εξαμηνιαίας εκκαθάρισης των λογαριασμών, αφ εταίρου, να ζητήσει την διευκόλυνση των καταναλωτών για την αποπληρωμή των λογαριασμών.
Η ΔΕΗ Ιωαννίνων σε συνεννόηση με τα περιφερειακά γραφεία της Πάτρας, αντιμετώπισε θετικά την παρέμβασή μας.
Η ΔΕΗ ζήτησε συγνώμη , που λόγω εσωτερικών της «αρρυθμιών», έφερε αναστάτωση σε παρά πολλούς καταναλωτές- πελάτες της. Καλεί δε, όσους πιστεύουν ότι , επειδή έλαβαν εξαμηνιαίο εκκαθαριστικό λογαριασμό, αδυνατούν να τον εξοφλήσουν, δύνανται να διακανονίσουν τον λογαριασμό, προσερχόμενοι στα γραφεία της ΔΕΗ. Η Διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει ήδη τις κατάλληλες οδηγίες στους εδώ υπαλλήλους της ώστε να εξυπηρετηθούν άμεσα και θετικά , αυτοί που έχουν λάβει τους πιο πάνω λογαριασμούς.
Μετά από ενδελεχή έρευνα του Ινστιτούτου μας, διαπιστώσαμε ότι πάνω από χίλια νοικοκυριά στην περιοχή των Αμπελοκήπων είχαν παραλάβει λογαριασμούς της ΔΕΗ «παραφουσκωμένους». Αυτό οφειλόταν στο ότι οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί της ΔΕΗ είχαν περίοδο καταμέτρησης έξη μήνες αντί του συνήθους τετραμήνου. Ενδιάμεσα είχαν εκδοθεί δύο λογαριασμοί «έναντι», χωρίς να γίνει αντιληπτό από τους καταναλωτές ότι ο εκκαθαριστικός λογαριασμός θα εκδιδόταν στο εξάμηνο.
Οι «παραφουσκωμένοι» αυτοί λογαριασμοί, είχαν φέρει σε απόγνωση δεκάδες χαμηλοσυνταξιούχους και μισθωτούς της συγκεκριμένης περιοχής. Πλειάδα καταναλωτών επικοινώνησαν με τα γραφεία του ΙΝ.Π.ΚΑ, για να δηλώσουν αδυναμία εξόφλησης των λογαριασμών. Πολλοί διαπίστωσαν ότι με αυτή την αλλαγή χρέωσης, οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί τους , τιναζόταν στον αέρα.
Έτσι το ΙΝΠΚΑ Ηπείρου, είχε υποχρέωση, να επισκεφτεί τα γραφεία τη ΔΕΗ στα Ιωάννινα, αφ’ ενός μεν να διαμαρτυρηθεί (δι επιστολής),για την πρακτική της εξαμηνιαίας εκκαθάρισης των λογαριασμών, αφ εταίρου, να ζητήσει την διευκόλυνση των καταναλωτών για την αποπληρωμή των λογαριασμών.
Η ΔΕΗ Ιωαννίνων σε συνεννόηση με τα περιφερειακά γραφεία της Πάτρας, αντιμετώπισε θετικά την παρέμβασή μας.
Η ΔΕΗ ζήτησε συγνώμη , που λόγω εσωτερικών της «αρρυθμιών», έφερε αναστάτωση σε παρά πολλούς καταναλωτές- πελάτες της. Καλεί δε, όσους πιστεύουν ότι , επειδή έλαβαν εξαμηνιαίο εκκαθαριστικό λογαριασμό, αδυνατούν να τον εξοφλήσουν, δύνανται να διακανονίσουν τον λογαριασμό, προσερχόμενοι στα γραφεία της ΔΕΗ. Η Διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει ήδη τις κατάλληλες οδηγίες στους εδώ υπαλλήλους της ώστε να εξυπηρετηθούν άμεσα και θετικά , αυτοί που έχουν λάβει τους πιο πάνω λογαριασμούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου