Προχωρά η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού... μειώνεται η κίνηση
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά, η παραχώρηση εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη, όπως διαφαίνεται από τις κινήσεις του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Στη χθεσινή συνάντηση- δεύτερη «επίσκεψη» του ΤΑΙΠΕΔ στα γραφεία της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», οι σύμβουλοι του Ταμείου ζήτησαν ενημέρωση για στοιχεία που σχετίζονται με την διαχείριση του οδικού άξονα όπως είναι οι κυκλοφοριακοί φόρτοι, τα διόδια και τα έσοδα από τη λειτουργία τους και τα κόστη συντήρησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της έγκυρης ιστοσελίδας «Voria.gr», τα στοιχεία που συγκεντρώνουν οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ, θα συνεκτιμηθούν από τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του ΥΠΟΜΕΔΙ, Σέργιο Λαμπρόπουλο, ο οποίος και αναμένεται να παρουσιάσει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, το σχέδιο διάσπασης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. σε δύο εταιρείες.
Το ακανθώδες σημείο στο όλο θέμα είναι, ποια από τις δύο εταιρείες θα «χρεωθεί» το υπόλοιπο των δανείων που είχαν συναφθεί στην περίοδο 2006-2008, για την κατασκευή των λεγόμενων «ορφανών» τμημάτων του άξονα. Προφανώς, τα δάνεια είναι αντικίνητρο για τους ιδιώτες που θα έβλεπαν την είσοδο στην εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση του οδικού άξονα.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό, ήταν και παραμένουν αντίθετοι με την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του οδικού άξονα και τη μεταβίβαση των μετοχών της ΕΟΑΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.
Μάλιστα, ζητούν νέα συνάντηση με τον υφυπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Γιάννη Μαγκριώτη, για την ερχόμενη Δευτέρα.
Μειώθηκε η κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό
Μειώθηκε, κατά 15% - 25% η κυκλοφορία στα οδικά δίκτυα της Εγνατίας Οδού και στην Ήπειρο το τελευταίο δίμηνο του 2011, καθώς η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Τύρια και στο Μαλακάσι δεν επιτρέπει… περιττές μετακινήσεις.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο τμηματάρχης τμήματος κυκλοφορίας διεύθυνση υποστήριξης δικτύου στον τομέα λειτουργίας εκμετάλλευσης και συντήρησης, Ευάγγελος Βίσκος, πολιτικός μηχανικός - συγκοινωνιολόγος, MSc, η σημαντική αυτή μείωση, οφείλεται είτε στη μη πραγματοποίηση κάποιων μετακινήσεων που πραγματοποιούνταν πριν τη λειτουργία των σταθμών (ιδιαίτερα στα τμήματα σταθμών διοδίων της δυτικής Εγνατίας), είτε στην εκτροπή μέρους της κυκλοφορίας στο ελεύθερο διοδίων εναλλακτικό δίκτυο (ιδιαίτερα στα τμήματα των σταθμών διοδίων Ανάληψης και Ιάσμου).
http://www.epirusonline.gr/articles/news/procora_e_idiotikopoiese_tes_egnatias_odou_meionetai_e_kinese
Στη χθεσινή συνάντηση- δεύτερη «επίσκεψη» του ΤΑΙΠΕΔ στα γραφεία της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», οι σύμβουλοι του Ταμείου ζήτησαν ενημέρωση για στοιχεία που σχετίζονται με την διαχείριση του οδικού άξονα όπως είναι οι κυκλοφοριακοί φόρτοι, τα διόδια και τα έσοδα από τη λειτουργία τους και τα κόστη συντήρησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της έγκυρης ιστοσελίδας «Voria.gr», τα στοιχεία που συγκεντρώνουν οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ, θα συνεκτιμηθούν από τον αρμόδιο γενικό γραμματέα του ΥΠΟΜΕΔΙ, Σέργιο Λαμπρόπουλο, ο οποίος και αναμένεται να παρουσιάσει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, το σχέδιο διάσπασης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. σε δύο εταιρείες.
Το ακανθώδες σημείο στο όλο θέμα είναι, ποια από τις δύο εταιρείες θα «χρεωθεί» το υπόλοιπο των δανείων που είχαν συναφθεί στην περίοδο 2006-2008, για την κατασκευή των λεγόμενων «ορφανών» τμημάτων του άξονα. Προφανώς, τα δάνεια είναι αντικίνητρο για τους ιδιώτες που θα έβλεπαν την είσοδο στην εταιρεία που θα αναλάβει τη διαχείριση του οδικού άξονα.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό, ήταν και παραμένουν αντίθετοι με την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του οδικού άξονα και τη μεταβίβαση των μετοχών της ΕΟΑΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.
Μάλιστα, ζητούν νέα συνάντηση με τον υφυπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Γιάννη Μαγκριώτη, για την ερχόμενη Δευτέρα.
Μειώθηκε η κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό
Μειώθηκε, κατά 15% - 25% η κυκλοφορία στα οδικά δίκτυα της Εγνατίας Οδού και στην Ήπειρο το τελευταίο δίμηνο του 2011, καθώς η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Τύρια και στο Μαλακάσι δεν επιτρέπει… περιττές μετακινήσεις.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο τμηματάρχης τμήματος κυκλοφορίας διεύθυνση υποστήριξης δικτύου στον τομέα λειτουργίας εκμετάλλευσης και συντήρησης, Ευάγγελος Βίσκος, πολιτικός μηχανικός - συγκοινωνιολόγος, MSc, η σημαντική αυτή μείωση, οφείλεται είτε στη μη πραγματοποίηση κάποιων μετακινήσεων που πραγματοποιούνταν πριν τη λειτουργία των σταθμών (ιδιαίτερα στα τμήματα σταθμών διοδίων της δυτικής Εγνατίας), είτε στην εκτροπή μέρους της κυκλοφορίας στο ελεύθερο διοδίων εναλλακτικό δίκτυο (ιδιαίτερα στα τμήματα των σταθμών διοδίων Ανάληψης και Ιάσμου).
http://www.epirusonline.gr/articles/news/procora_e_idiotikopoiese_tes_egnatias_odou_meionetai_e_kinese
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου