
Η δημοσίευση έλαβε το βραβείο καλύτερης εργασίας (best paper award) στον τομέα «International Conference on Languages, Literature and Linguistics (ICLLL 2011)», καθώς και το συνολικό βραβείο καλύτερης εργασίας και από τους τρεις τομείς (International Conference on E-business, Management and Economics, International Conference on Business, Economics and Tourism Management, International Conference on Languages, Literature and Linguistics), στους οποίους συμμετείχαν πάνω από 400 επιστήμονες.
Η εργασία πραγματεύεται την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία ξένης γλώσσας. Οι ερευνητές σχεδίασαν και ανέπτυξαν ένα ψηφιακό πολυμεσικό γλωσσάριο - λεξικό (multimedia gloss), το οποίο αξιοποίησαν παιδαγωγικά σε μαθητές δημοτικού σχολείου για την εκμάθηση της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Τα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και η στάση των μαθητών ως προς την αξιοποίηση της συγκεκριμένης μεθόδου ήταν θετικά και ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η εργασία των Μ. Ζώη, Ι. Μπέλλου και Τ. Α. Μικρόπουλου, διευθυντή του εργαστηρίου, επιβεβαιώνει το θεωρητικό μοντέλο του R. E. Mayer το οποίο αναφέρει ότι η μάθηση προκύπτει όταν μαθητές εμπλέκονται ταυτόχρονα σε λεκτικές και οπτικοχωρικές νοητικές διεργασίες. Η εργασία επεκτείνει το θεωρητικό μοντέλο, με την ενσωμάτωση και ακουστικών διεργασιών.
Οι Πρυτανικές Αρχές συγχαίρουν τα μέλη της ερευνητικής ομάδας και τους εύχονται κάθε επιτυχία στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό τους έργο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου