
Η απόφαση λαμβάνει υπόψιν μία σειρά σχετικών προηγούμενων αποφάσεων, υπηρεσιών, με κυρίαρχες αυτές που αναφέρονται στις προμελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τα επιμέρους τμήματα καθώς επίσης την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, όπως αυτή αναφέρεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ, του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του υπουργείου Πολιτισμού από τον Σεπτέμβριο του 2009.
Επίσης, μνημονεύονται η έγκριση της προμελέτης τεχνικών έργων, με τις οριστικές γεωτεχνικές μελέτες θεμελίωσης και η απόφαση της ΕΥΔΕ/ΜΕΔΕ από τον Αύγουστο του 2010 με την οποία εγκρίθηκε η οριστική μελέτη οδικών έργων, συγκοινωνιακών έργων και η οριστική μελέτη υδραυλικών μελετών.
Με δεδομένο ότι δεν έχει υλοποιηθεί η κατασκευή του εν λόγω τμήματος, το υπουργείο αναφέρει στην απόφασή του ότι πρέπει να προστατευθεί η ζώνη του συγκεκριμένου οδικού άξονα για μια τετραετία με την απαγόρευση έκδοσης οικοδομικών αδειών και την αναστολή οικοδομικών εργασιών για την ανέγερση κτισμάτων και την εκτέλεση οικοδομικών αδειών μέσα σε αυτήν.
Με την απόφαση καθορίζονται σαφή όρια αποστάσεων, 60 μέτρων σε κάθε πλευρά του οδικού άξονα, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι το θέμα της χάραξης της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά έχει οριστικοποιηθεί. Αυτό ίσως είναι και το σημαντικότερο που προκύπτει από την απόφαση του υπουργείου Υποδομών, με δεδομένο ότι τα τελευταία τρία χρόνια υπήρξε μια έντονη συζήτηση μεταξύ των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης και όχι μόνο για την ορεινή χάραξη του οδικού άξονα από τον κόμβο Φανερωμένης μέχρι το Καλπάκι.
Η συζήτηση έλαβε τέλος, χωρίς ίσως κανείς να το αντιληφθεί, όμως έστω και με αυτόν τον τρόπο φαίνεται ότι το υπουργείο προωθεί την κατασκευή του εν λόγω τμήματος, έστω κι αν αυτή τη στιγμή κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος για την πηγή της χρηματοδότησης.
http://www.epirusonline.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7032:2011-03-29-22-04-58&catid=36:top-news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου