Δραπέτευσες!!!!

Του Σταύρου Κωστάρα

Δραπέτευσες! Έτσι μου είπε πρόσφατα δημοτικός άρχοντας του δήμου Φιλιατών! Ενός δήμου ο οποίος είχε την «τύχη» να έχει στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν την πλέον διεφθαρμένη δημοτική αρχή που είδε αυτός ο τόπος, κατά την περίοδο της ανομίας και των τεράστιων χρεών και ελλειμμάτων.
 Αν λοιπόν εγώ «δραπέτευσα», βλέποντας την κατάσταση που επικρατούσε και την αδιαφορία των ντόπιων για να την διορθώσουν, εσύ τι έκανες? Δεν δραπέτευσες το 2010 στις εκλογές? Δεν άφησες στην θέση σου έναν υποψήφιο άλλου πολιτικού χώρου να ηγηθεί της παράταξής σου?
Δεν δραπέτευσες όταν αποστασιοποιήθηκες από την παράταξή σου μετά από πολλά χρόνια αγαστής συνεργασίας με τον πρώην δήμαρχο και νυν κατηγορούμενο? Ποιοι δηλαδή ήταν οι τόσο σοβαροί λόγοι για τους οποίους εσύ δραπέτευσες? Μήπως οι ίδιοι που διαπίστωσα και εγώ το 2011 και μετά? Εγώ τουλάχιστον τους λόγους τους παραθέτω και τους κοινοποιώ με κάθε αφορμή! Εσύ πότε μίλησες για τους δικούς σου λόγους??  Πότε μίλησες για τα όσα είδες και έκανες την περίοδο 2003-2010? Πότε διαφοροποιήθηκες από τα έργα και τις ενέργειες της παράταξής σου που βούλιαξαν αυτόν τον τόπο?
Παραπληροφόρηση και «καλατζίτικες» διαδόσεις του στυλ ότι «παρατύπησα» όντας υποψήφιος στον Δήμο Ηγουμενίτσας και μέλος του Δ.Σ του Δήμου Φιλιατών ταυτόχρονα δεν στέκουν! Τουλάχιστον τους νόμους ξέρω να τους διαβάζω καλά!! Καλύτερα από τους περισσότερους συμβουλάτορες που έχεις! Ενημέρωσα εγγράφως την 13 Απριλίου 2014, όταν κυκλοφόρησε η σχετική εγκύκλιος των εκλογών δηλαδή, τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου για την μεταδημότευση μου στον δήμο Ηγουμενίτσας τον Μάρτιο του 2014 και, αυτοδίκαια, έπαψα να είμαι δημοτικός σύμβουλος. Η δε υποψηφιότητά μου στο δήμο Ηγουμενίτσας κατατέθηκε πολύ αργότερα και συγκεκριμένα την 03 Μαΐου 2014.
Όσο για το «δεν έκανες τίποτα εσύ που ήσουν αντιδήμαρχος» που είπες πριν λίγο καιρό απλά θα σου απαντήσω!!
Πάλεψα και αγωνίστηκα, όπως πάντα κάνω στη ζωή μου, χωρίς να έχω προσωπικά συμφέροντα για έναν τόπο όπου δεν έχω κανένα περιουσιακό στοιχείο, ούτε προσωπικό ούτε οικογενειακό, και κανένα είδους συμφέρον γενικότερα!!
Όμως από τα 4 εκατομμύρια 700 χιλιάδες ευρώ περίπου που «πέταξαν» από τα ταμεία πόσα να φέρω πίσω και με τι τρόπο?
Από τα χάλια που δημιουργήθηκαν στην Δημοτική Επιχείρηση από το 2000 και μετά και τα πρόστιμα και φορολογικές παραβάσεις των 3.900.000 ευρώ τι να διορθώσω?
Από τα χάλια που αφήσατε τα χρόνια της ανομίας και της παρανομίας σε όλα τα κομμάτια του Δήμου τι θα έπρεπε να αλλάξω? Και εν τέλει εμένα που προήλθα από άλλο δήμο περιμένατε να το κάνω? 
Αλλά τι να κάνω εγώ σε 2 χρόνια, που δεν κάνατε εσείς κι εσείς οι ίδιοι που ασχολείστε 20 ολόκληρα χρόνια με τον Δήμο Φιλιατών? Τι να κάνω εγώ που δεν έκανες εσύ όντας αντιδήμαρχος, αλλά και σε άλλες θέσεις διοίκησης του δήμου, επί 8 χρόνια και έχοντας σχέσεις αγαστής συνεργασίας με τον πρώην δήμαρχο και νυν κατηγορούμενο για τα αδικήματα της υπεξαίρεσης και της απιστίας στην υπηρεσία?
Κάποιοι, σε περιόδους ρεμούλας, χρεών, ελλειμμάτων, διαφθοράς και αμαρτίας, απλά πέρασαν και δεν αντιλήφθηκαν τίποτα!!! Κάποιοι απλά παρίσταντο και παρακολουθούσαν και είναι τυχεροί, διότι για αυτούς δεν θα χτυπήσει η καμπάνα της δικαιοσύνης και όλα θα τα επιβαρυνθούν οι έως τώρα κατηγορούμενοι για τις πλείστες ανομίες και ατασθαλίες του παρελθόντος!
Ευθύνες όμως, πολιτικές τουλάχιστον, για τα ελλείμματα και τις φορολογικές παραβάσεις, δεν έχουν μόνο όσοι τελικά θα οδηγηθούν στη  δικαιοσύνη αλλά και κάποιοι που είτε απλά δεν έκαναν τίποτα για να διορθώσουν τα κακώς κείμενα, είτε δεν θα τους ζητηθούν ποτέ ευθύνες γιατί έτσι λειτουργούμε σε αυτήν τη χώρα.
Και να μην το ξεχάσω!! Αν έχουν κι άλλα «έγγραφα» που με «εκθέτουν» οι υπάλληλοί σου, σαν αυτό που πάσαραν στον νυν κολλητό σου Δ.Ε και Ι5 κοτζαμπάση του κάμπου για να με «εκθέσει» για τα λασπόλουτρα, ας το κάνουν!! Αλλά να προσέχουν καλά!! Διότι πρέπει και να ξέρουν να διαβάζουν αλλά και να ξέρουν τι τους γίνεται!! Όπως είδες ανάποδα λειτούργησε και τώρα ο κοτζαμπάσης το φυσάει και δεν κρυώνει με τα «πρόχειρα άτυπα και προσωρινά» λασπόλουτρα που έφτιαξε και ήθελε να νομιμοποιηθούν ως εκ θαύματος!! 
Όσο για τα πρόσφατα «ανακοινωθέντα» που διάβασα και για τα «αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγω» θα λάβεις σύντομα και τις κατάλληλες «απαντήσεις»!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: