Εκδήλωση για τις πρώτες μέρες του πολέμου του 1940

Το Κέντρο Ιστορικών Μελετών Θεσπρωτίας (Κ.Ι.ΜΕ.ΘΕ.) διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Οι πρώτες ημέρες του πολέμου του 1940 στη Θεσπρωτία».
Στην εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 19:00 στο κτίριο του Κ.Ι.ΜΕ.ΘΕ. στους Φιλιάτες και θα επαναληφθεί την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 20:00 στην Aίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας σε συνεργασία με τη ΛΒ΄ Ε.Π.Κ.Α.,
θα μιλήσει ο Πρόεδρος του Κέντρου Μιχάλης Πασιάκος με θέμα «Οι μάχες στον Καλαμά» και θα παρουσιαστούν ζωντανές μαρτυρίες και αφηγήσεις για τις πρώτες ώρες του πολέμου στη Θεσπρωτία.

http://www.vdella.com/

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με 6 ΣΥΡΙΖΑίους στο «νέο» επταμελές Δ.Σ. του ΚΙΜΕΘΕ, ο αγώνας για την αντικειμενική μελέτη των ιστορικών γεγονότων, τώρα δικαιώνεται.

Ανυπόμονος είπε...

Σαν νωρίς δεν άρχισαν τις προεκλογικές μαζώξεις εκεί στο Σύριζα;

ΦΙΛΙΑΤΑΙΟΣ είπε...

Εμείς περιμέναμε να μιλήσει κανένας σοβαρός μορφωμένος πτυχιούχος ιστορικός από αυτούς που διαθέτει άφθονους όπως καυχιέται το ΚΙΜΕΘΕ. Από ημιμαθείς πλιατσικολόγους της ιστορίας έχουμε χορτάσει.

Ανώνυμος είπε...

Άν αυτοί οι πτυχιούχοι είναι από εκείνους τους «μορφωμένους» του ΣΥΡΙΖΑ που θεωρούν ότι έπος του 40 ήταν μύθος, ότι οι στρατιώτες μας λιποτακτούσαν για να μη πολεμήσουν και ότι η νίκη του ελληνικού στρατού οφείλεται στον απροετοίμαστο ιταλικό στρατό, τότε καλύτερα που δεν επιλέχθηκαν να μιλήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως φαντάζεστε ότι ο ομιλητής έχει διαφορετική άποψη;

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ είναι κορυφή. Οι καθηγητές ιστορίας μπροστά του είναι άσχετοι

Ανώνυμος είπε...

Ο ισοπεδωτικός λαϊκισμός των ακραίων του Σύριζα σε έξαρση.
Πότε και που απόκτησε πανεπιστημιακές γνώσεις ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ;
Μήπως γνωρίζετε, το δημοτικό με τι βαθμό απολυτήριου το έβγαλε;
Η έγκυρη και υπεύθυνη ιστορική ανάλυση δεν γίνεται από γυρολόγους παραμυθατζήδες.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...


-Φτωχή (όπως αναμενόταν άλλωστε) η εκδήλωση στο Κέντρο Ιστορικών Μελετών Θεσπρωτίας σε όλα τα επίπεδα. -Η προσδοκούμενη αθρόα προσέλευση του κοινού λόγω του θέματος αλλά και βοηθούσης της επικαιρότητας κατέληξε σε 35 άτομα όλα και όλα, οι μισοί μέλη του ΚΙΜΕΘΕ, (ούτε καν οι συνήθεις περίεργοι που μπαίνουν όπου δουν φως) σε ένα δήμο 10000 κατοίκων. -Παρά τις αγωνιώδεις εκκλήσεις των παρευρισκομένων, μέσω κινητών, η ανταπόκριση ήταν απογοητευτική.

-Όταν αναγγέλλεις ως θέμα «τις πρώτες μέρες του πολέμου στη Θεσπρωτία» είσαι υποχρεωμένος να αναφέρεις όλα τα γεγονότα, έστω και επιγραμματικά, και όχι μόνο μια φτωχή επιλογή που αδικεί εμφανέστατα την ιστορική πραγματικότητα.
-Εδώ φάνηκε για μια ακόμη φορά η απειρία (ασχετοσύνη για άλλους) των διοργανωτών να εκθέσουν αντάξια του βαρύγδουπου τίτλου τους, τα ιστορικά γεγονότα.
-Αναμφισβήτητη ένδειξη της κοινωνικής αδιαφορίας (απαξίωσης) που τυγχάνει το Κέντρο στο δήμο όπου έχει την έδρα του, είναι ότι από τους ελάχιστους παρευρισκόμενους, ο νεότερος κουβαλούσε στην πλάτη του τουλάχιστον μισό αιώνα ζωής. -Ίσως η αίθουσα του ΚΑΠΗ να ήταν καταλληλότερη για τέτοιου είδους εκδηλώσεις.
-Εύλογα λοιπόν μπορεί να αναρωτηθεί κανείς ποιους εξυπηρετεί η λειτουργία αυτού του Κέντρου και ποια είναι η χρησιμότητά του στο τόπο, τη στιγμή που το δημόσιο κτήριο στο οποίο στεγάζεται θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως από τον υπερχρεωμένο δήμο συνεισφέροντας στα πενιχρά δημοτικά έσοδα.

Ανώνυμος είπε...

Οι Φιλιαταίοι με την απουσία τους είπαν το δικό τους ΟΧΙ στη παρακμή και την οπισθοδρόμηση.

Ανώνυμος είπε...

Η πλήρης απαξίωση. Γύρω στα 35 άτομα όλα κι’ όλα και στην επαναληπτική εκδήλωση που έγινε στη πρωτεύουσα του νομού Ηγουμενίτσα. Μεταξύ αυτών διέκρινε κανείς και γνωστά πρόσωπα από την εκδήλωση των Φιλιατών. Προφανώς δεν τα κατάλαβαν στο Φιλιάτι και ήρθαν στην Ηγουμενίτσα για να τα εμπεδώσουν.
-Βγάλτε τους «συγγενείς» των ομιλητών και τους «υπαλλήλους» του αρχαιολογικού μουσείου, τέλος τι απομένει;
5-6 άτομα από ένα δήμο με πληθυσμό 26.000 μόνιμων κατοίκων!
-Δεν λέτε του φαντασμένου «ΠΡΟΕΔΡΟΥ» να πάει καλύτερα στο κάμπο να μαζέψει κανένα μανταρινί;
-Ίσως εκεί, μπορεί να εκτιμηθεί περισσότερο η πολύχρονη «προσφορά» του.