Να δώσει εξηγήσεις για την παράταση που δόθηκε στη λειτουργία των υφιστάμενων διεθνών λεωφορειακών γραμμών μεταξύ της Ελλάδας και χωρών που δεν είναι μέλη της ΕΕ, όπως η Αλβανία, ζητάει με επίκαιρη ερώτησή του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Κωστή Χατζηδάκη –η οποία θα συζητηθεί στη Βουλή την ερχόμενη Πέμπτη 26 Οκτωβρίου- ο βουλευτής Θεσπρωτίας κ. Αντώνης Μπέζας.
Στην ερώτησή του ο κ. Μπέζας, συγκεκριμένα, αναφέρει:
«Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 15 του άρθρου 185 του ν. 4070/2012, οι οποίες θα έπρεπε να ισχύσουν από 11.10.2012 ( έξι μήνες μετά την ημερομηνία έκδοσης του ν. 4070/2012 πού ήταν η 10.4.2012), οι τακτικές διεθνείς λεωφορειακές γραμμές μεταξύ Ελλάδας και χωρών που δεν είναι μέλη της Ε.Ε., μπορούν να συνδέουν μόνο την πρωτεύουσα των χωρών αυτών με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Εξαιρετικά, σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις, για χώρες που δεν είναι μέλη της Ε.Ε. και είναι όμορες της Ελλάδας, οι λεωφορειακές αυτές γραμμές μπορούν να συνδέουν τις πρωτεύουσες των όμορων νομών των χωρών αυτών με τις πρωτεύουσες των όμορων νομών της Ελλάδας.
Παρόλα αυτά, εντελώς απρόσμενα και κατά παράβαση του ανωτέρω νόμου, με την αριθμ. Γ456/οικ.43561/4193/12- 10.10.2012 απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, παρατάθηκε έως την 30.6.2013 η διατήρηση όλων των υφιστάμενων τακτικών γραμμών, πέραν αυτών που προβλέπει ο ν. 4070/2012, γεγονός που προκαλεί σοβαρότατο πλήγμα, μεταξύ άλλων, στα ΚΤΕΛ της Ηπείρου και δεν διασφαλίζει τα συμφέροντά τους.
Επειδή ο ν. 4070/2012 έθετε τέλος στην ασυδοσία που υπάρχει σήμερα και έδινε τη δυνατότητα στους έλληνες μεταφορείς να ανταγωνισθούν, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία, επί «ίσοις όροις» τους αλβανούς μεταφορείς, οι οποίοι παρανόμως υποκλέπτουν μεταφορικό έργο των ΚΤΕΛ της Ηπείρου, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Για ποιούς λόγους δεν εφαρμόζονται οι ακριβείς προβλέψεις της παρ. 15 του άρθρου 185 του πρόσφατου ν. 4070/2012 και δίνεται η συγκεκριμένη παράταση έως τις 30.6.2013;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου