Όλα αυτά συμβαίνουν καθώς η εταιρία που τοποθέτηση το σύστημα κι έχει την ευθύνη της συντήρησής του, αρνείται να προχωρήσει στην αποκατάσταση, επικαλούμενη ανεξόφλητους λογαριασμούς από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.
Το VTS αποτελεί το Επιχειρησιακό Κέντρο Διαχείρισης της θαλάσσια κυκλοφορίας, καθώς εκεί επεξεργάζονται όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από τους περιφερειακούς σταθμούς αισθητήρων, συσχετίζονται με υπάρχοντα ιστορικά δεδομένα της τοπικής βάσης δεδομένων και απεικονίζονται στις οθόνες κυκλοφορίας τους.
Οι χειριστές / επόπτες VTS διαχειρίζονται τη θαλάσσια κυκλοφορία στην περιοχή ευθύνης τους μέσα από φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον, το οποίο περιλαμβάνει υπολογιστές με διπλές οθόνες κυκλοφορίας και συστήματα φωνητικών επικοινωνιών.
Έτσι υποτυπώνουν, οργανώνουν και αλληλεπιδρούν με τη θαλάσσια κυκλοφορία με τη βοήθεια του υπολογιστικού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Οι ενέργειες των χειριστών VTS και οι επικοινωνίες τους με τα πλοία καταγράφονται συνεχώς από σύγχρονες συσκευές καταγραφής.
Ουσιαστικά έχουν όλη την ευθύνη για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.
Όταν ένα τέτοιο σύστημα βρίσκεται εκτός λειτουργίας, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι κίνδυνοι για ένα θαλάσσιο ατύχημα ακόμη και σοβαρό είναι τεράστιοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου