Μετά βαΐων και κλάδων αναμένεται να εγκαινιαστεί από τον Αλέξη Τσίπρα την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου η Ιόνια Οδός, ένα από τα μεγαλύτερα έργα της χώρας, το οποίο βγάζει την Ήπειρο από την απομόνωση και προσφέρει σε συνδυασμό με την Ολυμπία Οδό εύκολη πρόσβαση στα μεγάλα αστικά κέντρα της νοτίου Ελλάδας.
Ως ένας εκ των πρωταγωνιστών εκείνης της περιόδου, ο κ. Καχριμάνης γνωρίζει πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους το 2006 η Ήπειρος έχασε την επέκταση για την Κακαβιά. Παλινωδίες, προσωπικές στρατηγικές, και μικροπολιτική οδήγησαν στην απένταξη του τμήματος από τη σύμβαση για την Ιόνια Οδό και την προγραμματική περίοδο 2007-2013. Θυμίζουμε για την ιστορία ότι ο τότε υπουργός Γιώργος Σουφλιάς ξεκαθάρισε στους τοπικούς άρχοντες ότι η παρατεταμένη αναποφασιστικότητά τους για τη χάραξη θα οδηγούσε στην απένταξη από το έργο. Όπερ και εγένετο.
Τώρα όμως είμαστε στο 2017. Είναι η ευκαιρία του Αλέκου Καχριμάνη να διορθώσει το λάθος.
Ο κ. Καχριμάνης έχει δύο αγαπημένες φράσεις: «παρά τις προσπάθειές μας» και «δεν είναι δική μας αρμοδιότητα». Συνήθως έτσι εξηγεί πως ενώ ο ίδιος διετέλεσε για χρόνια Νομάρχης Ιωαννίνων και Περιφερειάρχης Ηπείρου δεν κατάφερε να συνεννοηθεί με κανέναν υπουργό και να εξασφαλίσει τα δύο έργα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της περιοχής.
Με δεδομένη τη διαχρονικότητα της υλοποίησης του έργου, ήρθε η στιγμή ο Αλέκος Καχριμάνης να υψώσει το ανάστημά του μπροστά στον πρωθυπουργό τοποθετούμενος ως προς τα εξής:
• Ποιοί συνέβαλλαν στη σύλληψη, χάραξη και υλοποίησή της Ιόνιας Οδού
• Παρασκηνιακές συζητήσεις που έχει κάνει με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη για την επέκταση της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά
• Απαίτηση δημόσιας δέσμευσης του Αλέξη Τσίπρα για σύνδεση της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα για την οποία δεν υπάρχει μελέτη
• Επίσημη τοποθέτηση για το ζήτημα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Θα χαρώ πολύ να τον παρακολουθήσω και να τον ακούσω να τοποθετείται δημοσίως δίπλα στον πρωθυπουργό. Όχι μόνος σε κάποια σκιά ή τέντα. Δίπλα.
ΥΓ. Η επιλογή της φωτογραφίας μόνο τυχαία δεν είναι. Σε αυτή εικονίζεται ο πρωθυπουργός με δύο εκ των τεσσάρων περιφερειαρχών οι οποίοι κατέβηκαν με τη ΝΔ και στη στήριξή τους υπολογίζει ο ΣΥΡΙΖΑ για να φτιάξει το μοντέλο της απλής αναλογικής για τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
ΥΓ2. Όταν αναφερόμαστε σε Σιδηροδρομική Εγνατία εννοούμε πάντα μια γραμμή από την Ηγουμενίτσα ως τον Έβρο. Ο σχεδιασμός Σπίρτζη παρακάμπτει την Ήπειρο και εξυπηρετεί πιθανόν μόνο τα κινεζικά συμφέροντα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα των Ηπειρωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου