Ενδιαφέρον από τις ΗΠΑ για προϊόντα της Ηπείρου
Πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη εξαγωγικών σχέσεων με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής υπάρχει για πολλές ελληνικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, κυρίως σε εκείνες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των τροφίμων.
Η Μεσογειακή διατροφή και τα προϊόντα που εντάσσονται σε αυτή, όπως λάδι, γαλακτοκομικά και κρέας, έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και αυτό που απαιτείται είναι η συνέργεια των μικρών επιχειρήσεων της ελληνικής επαρχίας αλλά και μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ, προκειμένου να απλώσουν δίκτυα διανομής των προϊόντων τους.
Αυτό τουλάχιστον σημειώνουν τα μέλη του Ελληνο - Αμερικανικού Επιμελητηρίου και του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων που διοργάνωσαν το 5ο Σεμινάριο «How to do business in the USA” που εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων της Ελληνοαμερικανικής Επιχειρηματικής Πρωτοβουλίας.
Σκοπός του Σεμιναρίου που γίνεται σε διάφορες πόλεις, είναι να παρουσιάσει στην επιχειρηματική κοινότητα της Βορείου Ελλάδας τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, τις στρατηγικές και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι ελληνικές εταιρίες ώστε να προωθήσουν κάθε εμπορική συναλλαγή με τις ΗΠΑ και να προβούν σε επιτυχημένες συμφωνίες, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Ελληνο – Αμερικανικού Επιμελητηρίου Ηλία Σπυρτούνια.
Μάλιστα θα ακολουθήσουν ακόμη πιο εξειδικευμένα σεμινάρια για την χρήση των νέων τεχνολογιών, με στόχο όλων αυτών των δράσεων την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας αλλά και την προσέλκυση επιχειρηματιών στην περιφέρεια.
Η κ. Σπυρτούνια σημείωσε ότι τα σεμινάρια απευθύνονται κυρίως σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, επισημαίνοντας πως τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα αν υπάρχει συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων της ίδιας περιοχής..
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, συνοδευόμενος από τα μέλη της Διοίκησης, υποδέχθηκε τον κ. Σπυρτούνια και σημείωσε πως σύντομα τα στελέχη του Επιμελητηρίου θα μπορούν να εκπαιδεύουν τα μέλη τους σε ζητήματα εξωστρέφειας, όπως άλλωστε είχαν δεσμευθεί αναλαμβάνοντας την διοίκηση.
«Στην Ήπειρο έχουμε τόσα προϊόντα αν δημιουργήσουμε το δικό μας brand name σύντομα θα έχουμε καλύτερα και πιο ποιοτικά αποτελέσματα», σημείωσε.
Τα δύο Επιμελητήρια πρόκειται να υπογράψουν τις επόμενες ημέρες το μνημόνιο συνεργασίας που είχε προγραμματιστεί για χθες, καθώς ο πρόεδρος του Ελληνο –Αμερικανικού Επιμελητηρίου Γιάννος Γραμματίδης δεν κατάφερε να βρεθεί στα Γιάννενα λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.
Της ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΧΑΛΑΤΣΗ από την Ελευθερία
Η Μεσογειακή διατροφή και τα προϊόντα που εντάσσονται σε αυτή, όπως λάδι, γαλακτοκομικά και κρέας, έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και αυτό που απαιτείται είναι η συνέργεια των μικρών επιχειρήσεων της ελληνικής επαρχίας αλλά και μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ, προκειμένου να απλώσουν δίκτυα διανομής των προϊόντων τους.
Αυτό τουλάχιστον σημειώνουν τα μέλη του Ελληνο - Αμερικανικού Επιμελητηρίου και του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων που διοργάνωσαν το 5ο Σεμινάριο «How to do business in the USA” που εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων της Ελληνοαμερικανικής Επιχειρηματικής Πρωτοβουλίας.
Σκοπός του Σεμιναρίου που γίνεται σε διάφορες πόλεις, είναι να παρουσιάσει στην επιχειρηματική κοινότητα της Βορείου Ελλάδας τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, τις στρατηγικές και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι ελληνικές εταιρίες ώστε να προωθήσουν κάθε εμπορική συναλλαγή με τις ΗΠΑ και να προβούν σε επιτυχημένες συμφωνίες, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του Ελληνο – Αμερικανικού Επιμελητηρίου Ηλία Σπυρτούνια.
Μάλιστα θα ακολουθήσουν ακόμη πιο εξειδικευμένα σεμινάρια για την χρήση των νέων τεχνολογιών, με στόχο όλων αυτών των δράσεων την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας αλλά και την προσέλκυση επιχειρηματιών στην περιφέρεια.
Η κ. Σπυρτούνια σημείωσε ότι τα σεμινάρια απευθύνονται κυρίως σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, επισημαίνοντας πως τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα αν υπάρχει συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων της ίδιας περιοχής..
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, συνοδευόμενος από τα μέλη της Διοίκησης, υποδέχθηκε τον κ. Σπυρτούνια και σημείωσε πως σύντομα τα στελέχη του Επιμελητηρίου θα μπορούν να εκπαιδεύουν τα μέλη τους σε ζητήματα εξωστρέφειας, όπως άλλωστε είχαν δεσμευθεί αναλαμβάνοντας την διοίκηση.
«Στην Ήπειρο έχουμε τόσα προϊόντα αν δημιουργήσουμε το δικό μας brand name σύντομα θα έχουμε καλύτερα και πιο ποιοτικά αποτελέσματα», σημείωσε.
Τα δύο Επιμελητήρια πρόκειται να υπογράψουν τις επόμενες ημέρες το μνημόνιο συνεργασίας που είχε προγραμματιστεί για χθες, καθώς ο πρόεδρος του Ελληνο –Αμερικανικού Επιμελητηρίου Γιάννος Γραμματίδης δεν κατάφερε να βρεθεί στα Γιάννενα λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.
Της ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΧΑΛΑΤΣΗ από την Ελευθερία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου