Υπεγράφη σύμβαση για την Αμβρακία Οδό
Υπογράφθηκαν την Τρίτη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οι συμβάσεις κατασκευής του οδικού άξονα που συνδέει την Αμβρακία με το Άκτιο. Πρόκειται για ένα βασικό οδικό έργο της Δυτικής Ελλάδας, συνολικού μήκους 48 χλμ. και προϋπολογισμού δημοπράτησης 291.000.000 ευρώ.
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, «το έργο θα ολοκληρωθεί, μέσα στο 2013 και θα είναι έργο ποιότητας.
Αυτό το οποίο κάναμε είναι να προετοιμάσουμε το έργο, ώστε να είναι σήμερα πιο ολοκληρωμένο, από άποψη ωρίμανσης. Να μπορούν οι εργολήπτες να το ολοκληρώσουν χωρίς να συναντήσουν στην πορεία τους αξεπέραστα εμπόδια, όπως σε πολλές περιπτώσεις έχει συμβεί με άλλα έργα. Αυτό το οποίο κάναμε τους λίγους μήνες στο Υπουργείο», είπε ο κ. Ρέππας, «χαρακτηρίζεται από τη γενικότερη επιλογή μας να προετοιμάζουμε τα έργα έτσι ώστε να επιτυγχάνουμε την κατασκευή τους, μέσα στους προβλεπόμενους χρόνους, χωρίς υπέρβαση του αρχικού κόστους εξασφαλίζοντας την ανάλογη ποιότητα».
Υπογράφθηκαν την Τρίτη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οι συμβάσεις κατασκευής του οδικού άξονα που συνδέει την Αμβρακία με το Άκτιο. Πρόκειται για ένα βασικό οδικό έργο της Δυτικής Ελλάδας, συνολικού μήκους 48 χλμ. και προϋπολογισμού δημοπράτησης 291.000.000 ευρώ.
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, «το έργο θα ολοκληρωθεί, μέσα στο 2013 και θα είναι έργο ποιότητας.
Αυτό το οποίο κάναμε είναι να προετοιμάσουμε το έργο, ώστε να είναι σήμερα πιο ολοκληρωμένο, από άποψη ωρίμανσης. Να μπορούν οι εργολήπτες να το ολοκληρώσουν χωρίς να συναντήσουν στην πορεία τους αξεπέραστα εμπόδια, όπως σε πολλές περιπτώσεις έχει συμβεί με άλλα έργα. Αυτό το οποίο κάναμε τους λίγους μήνες στο Υπουργείο», είπε ο κ. Ρέππας, «χαρακτηρίζεται από τη γενικότερη επιλογή μας να προετοιμάζουμε τα έργα έτσι ώστε να επιτυγχάνουμε την κατασκευή τους, μέσα στους προβλεπόμενους χρόνους, χωρίς υπέρβαση του αρχικού κόστους εξασφαλίζοντας την ανάλογη ποιότητα».
Ειδικώς για αυτό το έργο, είπε: «Αξίζει να αναφέρω τρία σημεία, τα οποία αποτελούν και την προστιθέμενη αξία της δικής μας παρέμβασης στο έργο. Το πρώτο είναι αυτό που αφορά στη μελέτη της απευθείας σύνδεσης του συγκεκριμένου οδικού άξονα με την Ιόνια Οδό. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, ο αρχικός σχεδιασμός του έργου, δεν προέβλεπε τη σύνδεσή του με τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται μέσω σύμβασης παραχώρησης την Ιόνια Οδό.
Η δεύτερη αλλαγή αφορά στην προώθηση των Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις, ώστε αμέσως να αρχίσουν και οι επιτάξεις. Έχουν εκδοθεί ΚΥΑ για τα τρία τμήματα. Τις επόμενες ημέρες γίνεται κάτι ανάλογο και για το 4ο τμήμα.
Και βεβαίως, έχουμε την προώθηση της οριστικής μελέτης, για τα τεχνικά αυτού του αυτοκινητόδρομου, κάτι το οποίο δεν είχε γίνει.
Έχουμε πραγματικά ανάγκη από έργα πνοής, από έργα ανάπτυξης», συνέχισε ο Υπουργός «και ένα τέτοιο έργο είναι και ο άξονας «Άκτιο - Αμβρακία». Η Πολιτεία είναι έτοιμη να σταθεί στο πλευρό των αναδόχων και των φορέων της περιοχής, προκειμένου να προσφέρει την καλή υπηρεσία της για ό,τι πρέπει να αντιμετωπίσουμε στην πορεία εκτέλεσης του έργου αυτού.
Με την ευκαιρία θέλω να αναφέρω, ότι γενικότερα στις επιλογές μας είναι, καθώς προωθούμε την αλλαγή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, να προβλέψουμε μεταξύ των άλλων ένα πρώτο στάδιο στην κατασκευή των έργων. Κατά το πρώτο στάδιο, που θα είναι προπαρασκευής του έργου, θα επιδιώξουμε την ωρίμανση του, την προώθηση όλων αυτών των διοικητικών και άλλων ενεργειών και πράξεων, ώστε όταν δημοπρατείται για να κατασκευαστεί να αναλαμβάνεται από τον ανάδοχο, έτοιμο πλέον και απαλλαγμένο βαρών. Να έχουν αντιμετωπιστεί δηλαδή όποια θέματα αφορούν στις περιβαλλοντικές μελέτες, τις αρχαιολογικές έρευνες, τις απαλλοτριώσεις, το θέμα της μετακίνησης των δικτύων των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας. Τα έργα, θα πρέπει με δική μας φροντίδα να προετοιμάζονται έτσι, ώστε όταν δημοπρατούνται να γνωρίζουμε, επειδή έχουμε εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις, ότι θα κατασκευαστούν στον προβλεπόμενο χρόνο, με το προβλεπόμενο κόστος και την απαραίτητη ποιότητα. Να μην καλείται, δηλαδή, μετά τη δημοπράτηση, η οποία συχνά γινόταν για λόγους πελατειακούς ή εντυπωσιοθηρίας, είτε η Πολιτεία, είτε ο ανάδοχος, να αντιμετωπίζει προβλήματα συχνά αξεπέραστα. Προβλήματα, που οδηγούν σε υπέρβαση του κόστους, μέσω συμπληρωματικών συμβάσεων και αν θέλετε σε υπέρμετρη επιβάρυνση των υπηρεσιών του κράτους, αλλά και των εταιρειών που έχουν αναλάβει αυτό το έργο. Αυτά είναι, τα οποία μας απασχολούν όλη αυτήν την περίοδο και νομίζω ότι θα τα κάνουμε πράξη τους επόμενους μήνες, καθώς εξελίσσεται η διαδικασία για την προετοιμασία του νέου νομοσχεδίου».
Απευθυνόμενος προς τους αναδόχους ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι «στο πρώτο έργο αυτής της περιόδου, καλούνται από τις περιστάσεις να αποδείξουν ότι οι ελληνικές εταιρείες κάνουν σήμερα ένα ποιοτικό άλμα. Αναλαμβάνετε πολύ μεγάλη ευθύνη», είπε «όλοι οι φορείς και οι βουλευτές της Δυτικής Ελλάδας το περίμεναν αυτό το έργο πολλά χρόνια και το έχουν αγκαλιάσει. Να μας πείτε όχι με λόγους, αλλά με το έργο σας, ότι πράγματι το έργο αυτό θα το έχουμε στον προβλεπόμενο χρόνο και θα είναι υποδειγματικό. Ένα έργο υποδειγματικό περιμένουμε από εσάς, ώστε και εμείς απέναντι σε αυτή την πρόκληση της δικής σας προσφοράς να γίνουμε μια υποδειγματική υπηρεσία και η Πολιτεία μας να είναι μια υποδειγματική Πολιτεία».
Έργο σημαντικό για τη Δυτική Ελλάδα
«Το έργο αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη Δυτική Ελλάδα», τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, «η οποία έχει το μεγαλύτερο έλλειμμα υποδομών στην χώρα και μαζί με την Κρήτη, θα είναι η δική της πενταετία, η πενταετία που είναι μπροστά. Κατασκευάζονται και θα κατασκευαστούν πάρα πολλά έργα. Θα κερδίσουν ένα μέρος της χαμένης ανάπτυξης και της ευημερίας των προηγούμενων χρόνων. Θέλω και εγώ», συμπλήρωσε ο Υφυπουργός, «να ευχαριστήσω τους Γενικούς Γραμματείς Δημοσίων Έργων Γιάννη Οικονομίδη, Συγχρηματοδοτούμενων Έργων Σέργιο Λαμπρόπουλο, τους συναδέλφους βουλευτές, τους ανθρώπους της Αυτοδιοίκησης, που όπως είπε και ο Υπουργός, χρόνια τώρα διεκδικούν και παλεύουν για αυτό το έργο και μας βοήθησαν με τη συνεργασία και τις προτάσεις τους, σε αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις, το προηγούμενο διάστημα και οι υπηρεσίες και οι ανάδοχοι για να ξεπεράσουμε προβλήματα που είχε στο ξεκίνημα, αυτή η προσπάθεια, για να νοιώθουμε τώρα ασφαλείς, έχοντας και τις δικές σας εγγυήσεις και δεσμεύσεις, πως όλα θα πάνε καλά, όπως αποτυπώνεται στην σύμβαση που μόλις υπογράφθηκε».
Παρόντες στην υπογραφή της σύμβασης ήταν ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Θάνος Μωραΐτης, οι βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ Σοφία Γιαννακά και Ανδρέας Μακρυπίδης και της ΝΔ Δημήτρης Σταμάτης και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Ιωαννίνων Μιχάλης Παντούλας, Λευκάδας Σπυροπάνος Μαργέλης και Πρέβεζας Βαγγέλης Παπαχρήστος, καθώς και οι Νομάρχες Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Ιωαννίνων, Κέρκυρας, Λευκάδας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας.
Το έργο συνδέει την Ιόνια Οδό με τη Λευκάδα και την Πρέβεζα αντίστοιχα, ενώ αποτελεί το πρώτο τμήμα του Δυτικού άξονα μέχρι την Ηγουμενίτσα. Χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο. Πρόκειται για έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα. Κατασκευάζεται σε τέσσερα υποτμήματα με μήκη 22.5, 4.4, 8.1 και 13.5 χιλιόμετρα αντίστοιχα.
1ο Τμήμα
Χ.Θ. 0+000 - 22+500 (22,5 χλμ) (περιοχή Ακτίου - Βόνιτσας)
Ανάδοχος κατασκευής: ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε
2ο Τμήμα
Χ.Θ. 22+500 - 26+900 (4,4 χλμ.) (περιοχή Βόνιτσας - Δρυμού)
Ανάδοχος κατασκευής: ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε
3ο Τμήμα
Χ.Θ. 26+900 - 35+000 (8,1 χλμ.) (περιοχή Δρυμού - Λουτρακίου)
Ανάδοχος κατασκευής: ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε
4ο Τμήμα
Χ.Θ. 35+000 - 48+497( 13,5 χλμ.) (περιοχή Κατούνας - Λίμνης Αμβρακίας)
Ανάδοχος κατασκευής: CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, «το έργο θα ολοκληρωθεί, μέσα στο 2013 και θα είναι έργο ποιότητας.
Αυτό το οποίο κάναμε είναι να προετοιμάσουμε το έργο, ώστε να είναι σήμερα πιο ολοκληρωμένο, από άποψη ωρίμανσης. Να μπορούν οι εργολήπτες να το ολοκληρώσουν χωρίς να συναντήσουν στην πορεία τους αξεπέραστα εμπόδια, όπως σε πολλές περιπτώσεις έχει συμβεί με άλλα έργα. Αυτό το οποίο κάναμε τους λίγους μήνες στο Υπουργείο», είπε ο κ. Ρέππας, «χαρακτηρίζεται από τη γενικότερη επιλογή μας να προετοιμάζουμε τα έργα έτσι ώστε να επιτυγχάνουμε την κατασκευή τους, μέσα στους προβλεπόμενους χρόνους, χωρίς υπέρβαση του αρχικού κόστους εξασφαλίζοντας την ανάλογη ποιότητα».
Υπογράφθηκαν την Τρίτη στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οι συμβάσεις κατασκευής του οδικού άξονα που συνδέει την Αμβρακία με το Άκτιο. Πρόκειται για ένα βασικό οδικό έργο της Δυτικής Ελλάδας, συνολικού μήκους 48 χλμ. και προϋπολογισμού δημοπράτησης 291.000.000 ευρώ.
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, «το έργο θα ολοκληρωθεί, μέσα στο 2013 και θα είναι έργο ποιότητας.
Αυτό το οποίο κάναμε είναι να προετοιμάσουμε το έργο, ώστε να είναι σήμερα πιο ολοκληρωμένο, από άποψη ωρίμανσης. Να μπορούν οι εργολήπτες να το ολοκληρώσουν χωρίς να συναντήσουν στην πορεία τους αξεπέραστα εμπόδια, όπως σε πολλές περιπτώσεις έχει συμβεί με άλλα έργα. Αυτό το οποίο κάναμε τους λίγους μήνες στο Υπουργείο», είπε ο κ. Ρέππας, «χαρακτηρίζεται από τη γενικότερη επιλογή μας να προετοιμάζουμε τα έργα έτσι ώστε να επιτυγχάνουμε την κατασκευή τους, μέσα στους προβλεπόμενους χρόνους, χωρίς υπέρβαση του αρχικού κόστους εξασφαλίζοντας την ανάλογη ποιότητα».
Ειδικώς για αυτό το έργο, είπε: «Αξίζει να αναφέρω τρία σημεία, τα οποία αποτελούν και την προστιθέμενη αξία της δικής μας παρέμβασης στο έργο. Το πρώτο είναι αυτό που αφορά στη μελέτη της απευθείας σύνδεσης του συγκεκριμένου οδικού άξονα με την Ιόνια Οδό. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, ο αρχικός σχεδιασμός του έργου, δεν προέβλεπε τη σύνδεσή του με τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται μέσω σύμβασης παραχώρησης την Ιόνια Οδό.
Η δεύτερη αλλαγή αφορά στην προώθηση των Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις, ώστε αμέσως να αρχίσουν και οι επιτάξεις. Έχουν εκδοθεί ΚΥΑ για τα τρία τμήματα. Τις επόμενες ημέρες γίνεται κάτι ανάλογο και για το 4ο τμήμα.
Και βεβαίως, έχουμε την προώθηση της οριστικής μελέτης, για τα τεχνικά αυτού του αυτοκινητόδρομου, κάτι το οποίο δεν είχε γίνει.
Έχουμε πραγματικά ανάγκη από έργα πνοής, από έργα ανάπτυξης», συνέχισε ο Υπουργός «και ένα τέτοιο έργο είναι και ο άξονας «Άκτιο - Αμβρακία». Η Πολιτεία είναι έτοιμη να σταθεί στο πλευρό των αναδόχων και των φορέων της περιοχής, προκειμένου να προσφέρει την καλή υπηρεσία της για ό,τι πρέπει να αντιμετωπίσουμε στην πορεία εκτέλεσης του έργου αυτού.
Με την ευκαιρία θέλω να αναφέρω, ότι γενικότερα στις επιλογές μας είναι, καθώς προωθούμε την αλλαγή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, να προβλέψουμε μεταξύ των άλλων ένα πρώτο στάδιο στην κατασκευή των έργων. Κατά το πρώτο στάδιο, που θα είναι προπαρασκευής του έργου, θα επιδιώξουμε την ωρίμανση του, την προώθηση όλων αυτών των διοικητικών και άλλων ενεργειών και πράξεων, ώστε όταν δημοπρατείται για να κατασκευαστεί να αναλαμβάνεται από τον ανάδοχο, έτοιμο πλέον και απαλλαγμένο βαρών. Να έχουν αντιμετωπιστεί δηλαδή όποια θέματα αφορούν στις περιβαλλοντικές μελέτες, τις αρχαιολογικές έρευνες, τις απαλλοτριώσεις, το θέμα της μετακίνησης των δικτύων των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας. Τα έργα, θα πρέπει με δική μας φροντίδα να προετοιμάζονται έτσι, ώστε όταν δημοπρατούνται να γνωρίζουμε, επειδή έχουμε εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις, ότι θα κατασκευαστούν στον προβλεπόμενο χρόνο, με το προβλεπόμενο κόστος και την απαραίτητη ποιότητα. Να μην καλείται, δηλαδή, μετά τη δημοπράτηση, η οποία συχνά γινόταν για λόγους πελατειακούς ή εντυπωσιοθηρίας, είτε η Πολιτεία, είτε ο ανάδοχος, να αντιμετωπίζει προβλήματα συχνά αξεπέραστα. Προβλήματα, που οδηγούν σε υπέρβαση του κόστους, μέσω συμπληρωματικών συμβάσεων και αν θέλετε σε υπέρμετρη επιβάρυνση των υπηρεσιών του κράτους, αλλά και των εταιρειών που έχουν αναλάβει αυτό το έργο. Αυτά είναι, τα οποία μας απασχολούν όλη αυτήν την περίοδο και νομίζω ότι θα τα κάνουμε πράξη τους επόμενους μήνες, καθώς εξελίσσεται η διαδικασία για την προετοιμασία του νέου νομοσχεδίου».
Απευθυνόμενος προς τους αναδόχους ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι «στο πρώτο έργο αυτής της περιόδου, καλούνται από τις περιστάσεις να αποδείξουν ότι οι ελληνικές εταιρείες κάνουν σήμερα ένα ποιοτικό άλμα. Αναλαμβάνετε πολύ μεγάλη ευθύνη», είπε «όλοι οι φορείς και οι βουλευτές της Δυτικής Ελλάδας το περίμεναν αυτό το έργο πολλά χρόνια και το έχουν αγκαλιάσει. Να μας πείτε όχι με λόγους, αλλά με το έργο σας, ότι πράγματι το έργο αυτό θα το έχουμε στον προβλεπόμενο χρόνο και θα είναι υποδειγματικό. Ένα έργο υποδειγματικό περιμένουμε από εσάς, ώστε και εμείς απέναντι σε αυτή την πρόκληση της δικής σας προσφοράς να γίνουμε μια υποδειγματική υπηρεσία και η Πολιτεία μας να είναι μια υποδειγματική Πολιτεία».
Έργο σημαντικό για τη Δυτική Ελλάδα
«Το έργο αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη Δυτική Ελλάδα», τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, «η οποία έχει το μεγαλύτερο έλλειμμα υποδομών στην χώρα και μαζί με την Κρήτη, θα είναι η δική της πενταετία, η πενταετία που είναι μπροστά. Κατασκευάζονται και θα κατασκευαστούν πάρα πολλά έργα. Θα κερδίσουν ένα μέρος της χαμένης ανάπτυξης και της ευημερίας των προηγούμενων χρόνων. Θέλω και εγώ», συμπλήρωσε ο Υφυπουργός, «να ευχαριστήσω τους Γενικούς Γραμματείς Δημοσίων Έργων Γιάννη Οικονομίδη, Συγχρηματοδοτούμενων Έργων Σέργιο Λαμπρόπουλο, τους συναδέλφους βουλευτές, τους ανθρώπους της Αυτοδιοίκησης, που όπως είπε και ο Υπουργός, χρόνια τώρα διεκδικούν και παλεύουν για αυτό το έργο και μας βοήθησαν με τη συνεργασία και τις προτάσεις τους, σε αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις, το προηγούμενο διάστημα και οι υπηρεσίες και οι ανάδοχοι για να ξεπεράσουμε προβλήματα που είχε στο ξεκίνημα, αυτή η προσπάθεια, για να νοιώθουμε τώρα ασφαλείς, έχοντας και τις δικές σας εγγυήσεις και δεσμεύσεις, πως όλα θα πάνε καλά, όπως αποτυπώνεται στην σύμβαση που μόλις υπογράφθηκε».
Παρόντες στην υπογραφή της σύμβασης ήταν ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Θάνος Μωραΐτης, οι βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ Σοφία Γιαννακά και Ανδρέας Μακρυπίδης και της ΝΔ Δημήτρης Σταμάτης και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Ιωαννίνων Μιχάλης Παντούλας, Λευκάδας Σπυροπάνος Μαργέλης και Πρέβεζας Βαγγέλης Παπαχρήστος, καθώς και οι Νομάρχες Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Ιωαννίνων, Κέρκυρας, Λευκάδας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας.
Το έργο συνδέει την Ιόνια Οδό με τη Λευκάδα και την Πρέβεζα αντίστοιχα, ενώ αποτελεί το πρώτο τμήμα του Δυτικού άξονα μέχρι την Ηγουμενίτσα. Χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και ανήκει στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο. Πρόκειται για έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα. Κατασκευάζεται σε τέσσερα υποτμήματα με μήκη 22.5, 4.4, 8.1 και 13.5 χιλιόμετρα αντίστοιχα.
1ο Τμήμα
Χ.Θ. 0+000 - 22+500 (22,5 χλμ) (περιοχή Ακτίου - Βόνιτσας)
Ανάδοχος κατασκευής: ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε
2ο Τμήμα
Χ.Θ. 22+500 - 26+900 (4,4 χλμ.) (περιοχή Βόνιτσας - Δρυμού)
Ανάδοχος κατασκευής: ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε
3ο Τμήμα
Χ.Θ. 26+900 - 35+000 (8,1 χλμ.) (περιοχή Δρυμού - Λουτρακίου)
Ανάδοχος κατασκευής: ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε
4ο Τμήμα
Χ.Θ. 35+000 - 48+497( 13,5 χλμ.) (περιοχή Κατούνας - Λίμνης Αμβρακίας)
Ανάδοχος κατασκευής: CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE
Ετικέτες
ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ,
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ,
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,
ΣΥΜΒΑΣΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου