Καλάσνικοφ: Οι Ρώσοι κάνουν «λίφτινγκ» στο πιο φονικό αυτόματο όπλο όλων των εποχών [βίντεο]

Παρουσιάζοντας από σειρά αθλητικών ειδών και τυφεκίων κυνηγιού μέχρι εργαλείων επιβίωσης στην ύπαιθρο, η κατασκευάστρια εταιρεία του περίφημου αυτόματου όπλου Καλάσνικοφ, προέβη σε ένα λίφτινγκ της εικόνας του ΑΚ-47, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα νέο λογότυπο για αυτό το πιο φονικό όπλο όλων των εποχών.


Η εταιρεία, η οποία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εξαγωγική αγορά, είναι μεταξύ των στόχων των δυτικών κυρώσεων που έχουν επιβληθεί για το ρόλο της Ρωσίας στην κρίση στην Ουκρανία.

Το Καλάσνικοφ, ή ΑΚ-47, είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα όπλα στον κόσμο, μετρώντας έξι δεκαετίες κυκλοφορίας και δυστυχώς αμέτρητους θανάτους: Είναι σχετικά φθηνό, και εύκολο στην κατασκευή και τη συντήρηση, χαρακτηριστικά που εξηγούν την δημοτικότητά του στις δυνάμεις ανταρτών και εθνικών στρατών στην Ασία και την Αφρική.

Εκτιμάται ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια τουφέκια Καλάσνικοφ έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο. Ο εφευρέτης του όπλου, υποστράτηγος του σοβιετικού στρατού Μιχαήλ Καλάσνικοφ, πέθανε πέρυσι.

Στην εκδήλωση της Τρίτης, στη Μόσχα, ο κατασκευαστής - τώρα γνωστός ως Kalashnikov Concern - παρουσίασε ένα νέο λογότυπο, με στόχο την ανανέωση της ιστορικής φίρμας όπλων και την προσέλκυση νέων πελατών από το εξωτερικό.

Κοπέλες με μαύρα στενά φορέματα τριγυρνούσαν κρατώντας φυσίγγια πυρομαχικών AK-47, ενώ μια ορχήστρα έπαιζε πατριωτικά ρωσικά κομμάτια.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Russia Today, ο κατασκευαστής έχει επίσης δύο νέα συνθήματα - «Προστατεύοντας την Ειρήνη» στα αγγλικά, και «Οπλα της Ειρήνης» στα ρωσικά.

Η εταιρεία λέει ότι έχει πουλήσει 140.000 όπλα το 2014 - αριθμό διπλάσιο από τον αντίστοιχο του προηγούμενου έτους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλεξέι Κριβορούτσκο είπε ότι η επιχείρηση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής με στόχο την κατασκευή 300.000 όπλων ετησίως έως το 2020.

Οι δυτικές κυρώσεις φέρονται να έχουν καθυστερήσει μια παραγγελία για περίπου 200.000 τουφέκια που προορίζονται για πώληση στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

«Η αγορά των ΗΠΑ ήταν πολύ σημαντική για εμάς», φέρεται να είπε ο Κριβορούτσκο.

Οι κυρώσεις έχουν επίσης οδηγήσει στην ακύρωση μιας εκστρατείας μάρκετινγκ με την συμμετοχή του ήρωα ταινιών δράσης του Χόλιγουντ Στίβεν Σίγκαλ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: