Ενημέρωση Γυμναστή- Προπονητή Χάρη Σοροβάκου

Αγαπητέ μου παιδιά, σεβαστοί γονείς και κηδεμόνες,
Από το 2003 ζω και εργάζομαι στους Φιλιάτες, εξασκώντας το επάγγελμα- λειτούργημα του καθηγητή Φυσικής Αγωγής- με ειδικότητα στο ποδόσφαιρο (με άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος και άδεια προπονητή UEFA B).

Από τότε που εγκαταστάθηκα στους Φιλιάτες είχα την τύχη και τη χαρά να εργασθώ και να προσφέρω για αρκετά χρόνια τις υπηρεσίες μου στην Ακαδημία ¨Ηρακλής Φιλιατών¨. Πολλά παιδιά, εκατοντάδες πέρασαν από την Ακαδημία μας όλα αυτά τα χρόνια και είμαι περήφανος που όταν τα συναντώ στην πόλη μου δείχνουν την εκτίμησή τους για ότι έκανα γι’αυτά. Με κάνουν να πιστεύω ότι έπιασαν τόπο οι προσπάθειες να τους μεταλαμπαδεύσω μαζί με το άθλημα και τα ιδεώδη του αθλητισμού!
Φέτος, μετά από μια εξαιρετική πορεία στο χώρο, για μένα, αλλά και τα παιδιά που έχουν εξοικειωθεί μαζί μου, τα πράγματα δεν ξεκινούν ομαλά. Από πληροφορίες που έχω ο φορέας της Ακαδημίας, ο Σύλλογος ¨Ηρακλής¨ δείχνει να μη θέλει την συνεργασία μου ως προπονητή της Ακαδημίας. Οφείλω να ενημερώσω ότι πρόσφατα άλλαξε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου. Λέγετε ότι έγινε τρείς φορές Γενική Συνέλευση για αρχαιρεσίες και τέλος εμφανίσθηκε ένα νέο Δ.Σ., για το οποίο όμως πολλοί έχουν αμφιβολίες αν κατά την διαδικασία εκλογής του εκπληρώθηκαν οι βασικές καταστατικές διαδικασίες.
Κλείνοντας την δημόσια ενημερωτική επιστολή μου, προσθέτω όμως πως θα ακουστούν πολλά και θα είναι ψεύδη- με στόχο κάποιοι να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα- εγώ θα είμαι παρόν για να δώσω τις όποιες διευκρινήσεις.
Τέλος, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους, τα παιδιά, τους γονείς, τους συμπολίτες, αλλά και τον Δήμο Φιλιατών για την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση στο πρόσωπό μου.
Εύχομαι και ευελπιστώ σε μελλοντική συνεργασία με ξεκάθαρο τοπίο.

Με εκτίμηση και σεβασμό
Ο Γυμναστής- Προπονητής
Σοροβάκος Χάρης

neafiliaton.com



Δεν υπάρχουν σχόλια: