Τουρίστες μάς διαφημίζουν τζάμπα!
Στις νέες διαφημίσεις του ΕΟΤ πρωταγωνιστούν αφιλοκερδείς επισκέπτες της Ελλάδας
«Real people οn real time» είναι το νέο κόνσεπτ του υπουργείου Πολιτισμού για να διαφημίσει την τουριστική Ελλάδα. «Αληθινοί άνθρωποι σε αληθινό χρόνο», μεταφραζόμενο. Ποιος θα διαφημίζει για τον επόμενο χρόνο τη χώρα μας και μάλιστα... δωρεάν; Οι ίδιοι οι... τουρίστες, είτε αυτοί είναι Αμερικανοί είτε Γάλλοι, Βέλγοι, Ρώσοι, Κινέζοι και Αραβες. Ναι, δεν διαβάσατε λάθος. Ο ΕΟΤ με εντολή του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνου χρησιμοποίησε πραγματικούς τουρίστες (τους οποίους δεν πλήρωσε) για να διαφημίσουν on camera τη χώρα μας με 13 διαφορετικά σποτ και με μουσική επένδυση από τον κ. Χρ. Τσιτρούδη, ο οποίος επίσης προσφέρθηκε αφιλοκερδώς.
Το κάθε σποτ έχει σχέση με το κεντρικό σύνθημα του ΕΟΤ που είναι «Υou in Greece» και θα προβάλλεται με διάφορες παραλλαγές. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα υπό τον τίτλο «Υou and your family in Greece» («Εσείς και η οικογένειά σας στην Ελλάδα») και παρουσιάζει έναν βρετανό οικογενειάρχη έξω από το Μουσείο της Βεργίνας να λέει: «Εζησα μοναδικές στιγμές με την οικογένειά μου στην Ελλάδα». Τον επιστράτευσαν τον άνθρωπο την ώρα που πήγαινε να επισκεφθεί το Μουσείο της Βεργίνας, του ζήτησαν από τον ΕΟΤ να συμμετάσχει, τον έβαλαν να υπογράψει και ένα χαρτί ότι αποδέχεται την πρόταση και έτσι εμφανίζεται ως «πρωταγωνιστής» μαζί με την οικογένειά του σε σποτάκι του ΕΟΤ. Τα σποτάκια θα αρχίσουν να προβάλλονται άμεσα στο Διαδίκτυο, σε ταξιδιωτικά γραφεία, ενώ θα δοθούν και στους τουρ οπερέιτορ. Σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και εφημερίδες δεν υπάρχει ακόμη πρόβλεψη για προβολή τους, αφενός επειδή τα σποτ αυτά είναι διάρκειας ως και 3 λεπτών (συνεπώς η προβολή τους θα στοιχίζει πανάκριβα) και αφετέρου επειδή ο ΕΟΤ ακόμη χρωστά στα δίκτυα αυτά, χρέη που κληρονόμησε από την προηγούμενη κυβέρνηση.
Ενα άλλο σποτ έχει τον τίτλο «Υouth in Greece» («Νέοι στην Ελλάδα») και παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο ένα νεαρό ζευγάρι από τη Ρωσία να λέει ότι «είναι μοναδική εμπειρία να ζει κανείς στην Ελλάδα». Ενα άλλο στα γερμανικά με τίτλο «Culture in Greece» με γερμανούς «πρωταγωνιστές» τουρίστες έξω από τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης που λένε για την Ελλάδα: «Είναι το κέντρο της δημοκρατίας και του πολιτισμού» και «Θα ξανάρθουμε σίγουρα».
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=356114&dt=23/09/2010
«Real people οn real time» είναι το νέο κόνσεπτ του υπουργείου Πολιτισμού για να διαφημίσει την τουριστική Ελλάδα. «Αληθινοί άνθρωποι σε αληθινό χρόνο», μεταφραζόμενο. Ποιος θα διαφημίζει για τον επόμενο χρόνο τη χώρα μας και μάλιστα... δωρεάν; Οι ίδιοι οι... τουρίστες, είτε αυτοί είναι Αμερικανοί είτε Γάλλοι, Βέλγοι, Ρώσοι, Κινέζοι και Αραβες. Ναι, δεν διαβάσατε λάθος. Ο ΕΟΤ με εντολή του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνου χρησιμοποίησε πραγματικούς τουρίστες (τους οποίους δεν πλήρωσε) για να διαφημίσουν on camera τη χώρα μας με 13 διαφορετικά σποτ και με μουσική επένδυση από τον κ. Χρ. Τσιτρούδη, ο οποίος επίσης προσφέρθηκε αφιλοκερδώς.
Το κάθε σποτ έχει σχέση με το κεντρικό σύνθημα του ΕΟΤ που είναι «Υou in Greece» και θα προβάλλεται με διάφορες παραλλαγές. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα υπό τον τίτλο «Υou and your family in Greece» («Εσείς και η οικογένειά σας στην Ελλάδα») και παρουσιάζει έναν βρετανό οικογενειάρχη έξω από το Μουσείο της Βεργίνας να λέει: «Εζησα μοναδικές στιγμές με την οικογένειά μου στην Ελλάδα». Τον επιστράτευσαν τον άνθρωπο την ώρα που πήγαινε να επισκεφθεί το Μουσείο της Βεργίνας, του ζήτησαν από τον ΕΟΤ να συμμετάσχει, τον έβαλαν να υπογράψει και ένα χαρτί ότι αποδέχεται την πρόταση και έτσι εμφανίζεται ως «πρωταγωνιστής» μαζί με την οικογένειά του σε σποτάκι του ΕΟΤ. Τα σποτάκια θα αρχίσουν να προβάλλονται άμεσα στο Διαδίκτυο, σε ταξιδιωτικά γραφεία, ενώ θα δοθούν και στους τουρ οπερέιτορ. Σε διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και εφημερίδες δεν υπάρχει ακόμη πρόβλεψη για προβολή τους, αφενός επειδή τα σποτ αυτά είναι διάρκειας ως και 3 λεπτών (συνεπώς η προβολή τους θα στοιχίζει πανάκριβα) και αφετέρου επειδή ο ΕΟΤ ακόμη χρωστά στα δίκτυα αυτά, χρέη που κληρονόμησε από την προηγούμενη κυβέρνηση.
Ενα άλλο σποτ έχει τον τίτλο «Υouth in Greece» («Νέοι στην Ελλάδα») και παρουσιάζει με τον ίδιο τρόπο ένα νεαρό ζευγάρι από τη Ρωσία να λέει ότι «είναι μοναδική εμπειρία να ζει κανείς στην Ελλάδα». Ενα άλλο στα γερμανικά με τίτλο «Culture in Greece» με γερμανούς «πρωταγωνιστές» τουρίστες έξω από τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης που λένε για την Ελλάδα: «Είναι το κέντρο της δημοκρατίας και του πολιτισμού» και «Θα ξανάρθουμε σίγουρα».
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=356114&dt=23/09/2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου