Μήνυμα της υποψήφιας προέδρου της τοπικής οργάνωσης Σουλίου Βέρας Βέρμπη

Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες,
Φίλες και φίλοι μου,
Ένας μεγάλος, έντιμος ,ηθικός και αξιοπρεπής προεκλογικός αγώνας έφτασε στο τέλος του .Αύριο καλούμαστε να εκλέξουμε πρόεδρο της τοπικής οργάνωσης Σουλίου της ΝΔ, τα μέλη αυτής όπως επίσης και τους υποψήφιους συνέδρους .
Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια από τα βάθη της καρδίας μου όλους εσάς τους φίλους ,γνωστούς και αγνώστους που με στήριξαν όλο αυτό το διάστημα που διεξαγόταν ο προεκλογικός αγώνας .Η αγάπη ,τα καλά σας λόγια ,η ανταπόκριση σας στο κάλεσμα μου να με στηρίξετε ήταν παραπάνω από συγκινητική .

Με το χέρι στην καρδιά δεσμεύομαι απέναντι σας ότι αν εκλεγώ πρόεδρος της τοπικής οργάνωσης Σουλίου της ΝΔ θα δώσω νέα πνοή και ζωή στην τοπική οργάνωση της ΝΔ η οποία τα τελευταία χρόνια δυστυχώς δεν είχε λάβει ουδεμία δράση .
Ευθύς αμέσως την επομένη κιόλας μέρα της εκλογής μου μαζί με τα μέλη που θα με πλαισιώσουν θα τεθούν οι βασικοί μας στόχοι .Άμεση επαφή με όλους τους συμπολίτες μας ήτοι με επισκέψεις μας σε όλα τα Δ.Δ του Δήμου Σουλίου , συχνές συνεδριάσεις της τοπικής οργάνωσης ,διοργάνωση εκδηλώσεων, ομιλιών .
Σας θέλω όλους δίπλα μου είτε είστε εγγεγραμμένα μέλη της ΝΔ είτε όχι .Ο τόπος μας χρειάζεται ανθρώπους που έχουν όρεξη να προσφέρουν ,ανθρώπους με μεράκι και όνειρα .
Δώστε μου την δυνατότητα να υλοποιήσω όλα τα παραπάνω .

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
ΒΕΡΑ Β ΒΕΡΜΠΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: