Όπως τονίζει ο Δήμαρχος Πρέβεζας Μιλτιάδης Κλάπας μέσω του νέου αυτού συστήματος οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν ακόμη και φωτογραφίες όλο το 24ωρο δημιουργώντας έτσι μια μεγάλη βάση δεδομένων.
«Θα μπορούμε πια να ζητάμε την γνώμη των δημοτών για θέματα που αφορούν την πόλη» συνεχίζει ο κ. Κλάπας εκτιμώντας ότι από τον Απρίλιο που το σύστημα θα τεθεί σε λειτουργία θα γίνει πιο άμεση και εύκολη η επικοινωνία των πολιτών με τον Δήμο.
Ο νέος τρόπος «ηλεκτρονικής» συνομιλίας με τους πολίτες εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία στην Δημοτική Εταιρία Ύδρευσης-Αποχέτευσης και το ίδιο εκτιμάται ότι θα γίνει και στις ευρύτερες υπηρεσίες του Δήμου.
Τα αιτήματα αυτά δεν καταγράφονται απλά αλλά παρακολουθείται και η πορεία της υλοποίησής τους έτσι ώστε να επιλύονται όσο το δυνατόν συντομότερα τα προβλήματα που υποδεικνύουν οι πολίτες. Για το νέο σύστημα μάλιστα έγινε και η σχετική ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Δημαρχείο της Πρέβεζας λειτουργεί τα τελευταία 6 χρόνια τηλεφωνική γραμμή η οποία έχει δεχτεί περίπου 15 χιλιάδες αιτήματα. Το επόμενο διάστημα θα γίνουν γνωστές και οι διαδικασίες μέσω των οποίων θα στέλνονται τα αιτήματα και όλοι πιστεύουν ότι μόλις περάσει κάποιο εύλογο διάστημα εξοικείωσης των πολιτών... τότε θα ξεκινήσουν οι «αποστολές»...
neoiagones
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου