Με αυτή, σε σύγκριση με την προηγούμενη που είχε εκπονηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, επιτεύχθηκε οικονομία της τάξης του ενός εκατομμυρίου ευρώ περίπου, και περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς έμεινε άθικτο το παρακείμενο βουνό προς το κάστρο της Δέσπως. Επίσης, ελαχιστοποίησε τα κυκλοφοριακά προβλήματα, αφού δεν απαιτήθηκε η ανάγκη εκτροπής της κυκλοφορίας μέσω παράκαμψης.
Τις εργασίες παρακολούθησαν ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης και ο Αντιπεριφερειάρχης Π. Ε. Πρέβεζας κ. Στράτος Ιωάννου, οι οποίοι σε δηλώσεις τους αναφέρθηκαν τόσο στο συγκεκριμένο έργο, όσο και στο πρόγραμμα που προωθεί η Περιφερειακή Αρχή για νέα έργα οδικών υποδομών στον παραλιακό άξονα.
Ο Περιφερειάρχης, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι «το έργο ήταν με προαίρεση στο έργο Καρτέρι – Πάργα. Αν δηλαδή, ήθελε το κατασκεύαζε ο ανάδοχος. Εκπόνησε μια καινούργια μελέτη που είχε μεγάλο όφελος και για το Ελληνικό Δημόσιο και η οποία εγκρίθηκε μετά από τις παρεμβάσεις όλων προς το αρμόδιο Υπουργείο». Στη συνέχεια ευχαρίστησε όλους όσοι βοήθησαν στο έργο, με πρώτη την ανάδοχο εταιρία, η οποία, όπως επανέλαβε, έδωσε τη βέλτιστη λύση για την ίδια, τεχνικά αλλά και οικονομικά, για το Δημόσιο, καθώς επίσης και την επίβλεψη της ΕΥΔΕΜ/ΕΔΕ.
«Ευελπιστώ μέσα σε δύο μήνες να έχουν τελειώσει και οι υπόλοιπες εργασίες. Να δώσουμε μια λύση, που παίδευε και κόντευε η γέφυρα της Δέσπως να μοιάζει με το γεφύρι της Άρτας», πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.
«Σημαντικό έργο για την Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας», χαρακτήρισε το έργο ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Στράτος Ιωάννου, τονίζοντας ότι μέσα σε αυτή την τριετία δίνεται λύση σε ένα πρόβλημα που υπάρχει εδώ και 15 χρόνια.
«Θέλω να πω ότι αντίθετα με ο, τι ακούγεται, το “προαίρεση” δεν σημαίνει ότι το έργο ήταν ενταγμένο στο ΕΣΠΑ. Έπρεπε να γίνουν σοβαρές συζητήσεις και σοβαρές συμφωνίες που έκανε ο Περιφερειάρχης, για να προχωρήσει το έργο. Προχώρησε και τελειώνει και πιστεύω τους επόμενους δύο μήνες να δοθεί στην κυκλοφορία», κατέληξε.
Μετά τη σκυροδέτηση της γέφυρας, που ήταν το πιο δύσκολο και χρονοβόρο τμήμα του έργου, απομένει η εξυγίανση του εδάφους της σύνδεσης του δρόμου με αυτή και η κατασκευή αποστραγγιστικής τάφρου.
Νέα έργα στην παραλιακή
Το έργο της γέφυρας Δέσπως, είναι συνέχεια του έργου Καρτέρι – Πάργα, που δόθηκε στην κυκλοφορία τον περασμένο χρόνο. Η Περιφέρεια Ηπείρου, προωθεί όμως και νέα έργα για τον παραλιακό άξονα Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας, προκειμένου να αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο. Όπως ανέφεραν ο Περιφερειάρχης και ο Αντιπεριφερειάρχης, έχει ήδη ετοιμαστεί μελέτη για το τμήμα από Πάργα μέχρι Μεσοπόταμο και για τον κόμβο Λούτσας.
«Έχουμε κάνει τις πρώτες συζητήσεις με το Υπουργείο Υποδομών - Μεταφορών, ευελπιστούμε ότι θα δούνε ότι είναι ένα αναπτυξιακό έργο που πρέπει να υλοποιηθεί» είπε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, που πρόσθεσε: «Μας ενδιαφέρει παρά πολύ το θέμα της παράκαμψης Ηγουμενίτσας μέχρι τα σύνορα στο Μαυρομάτι. Στον υπάρχοντα δρόμο από πλευράς συντήρησης έχουμε την πρώτη εργολαβία, που αφορά το δρόμο από Πάργα μέχρι Πρέβεζα και τον κόμβο Φραξύλα, στον οποίο θα τοποθετηθεί και φωτεινή σηματοδότηση. Υπάρχουν τα χρήματα και τα έργα έχουν πάρει το δρόμο της δημοπράτησης».
Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πρέβεζας κ. Στράτος Ιωάννου, τόνισε ότι με τη διαγράμμιση και τη φωτεινή σηματοδότηση, θα λυθεί το μεγάλο πρόβλημα της κυκλοφοριακής φόρτισης που υπάρχει ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στο κόμβο Φραξύλα. Καταλήγοντας συμπλήρωσε ότι «ο δρόμος Πάργα – Μεσοπόταμος μαζί με τον κόμβο Λούτσας, είναι σημαντικά θέματα για την περιοχή μας, καθώς με αυτόν τον οδικό άξονα θα λυθούν πολλά προβλήματα», ενώ υπενθύμισε ότι πέρυσι, με τη βοήθεια του Περιφερειάρχη, λύθηκαν άμεσα και τα προβλήματα που είχαν προκληθεί με δύο καταπτώσεις, μετά την γέφυρα Δέσπως προς την Πάργα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου