Να σημειωθεί ότι και ο Αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης στη διάρκεια της τελευταίας συνέντευξης τύπου που είχε δώσει στα Γιάννινα δεν είχε κρύψει τον προβληματισμό του για τις καθυστερήσεις που καταγράφονταν στην έναρξη και την ανάπτυξη των εργασιών. Το έργο με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και με δεδομένα τα ασφυκτικά πλέον χρονικά περιθώρια η τύχη του είναι αμφίβολη. Για τις εξελίξεις που θα υπάρξουν κομβικής σημασίας είναι ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσει η ανάδοχος κοινοπραξία. Εκ του νόμου έχει το περιθώριο υποβολής ένστασης εντός διμήνου και έναρξης των εργασιών προκειμένου να μην εκπέσουν οι εγγυητικές επιστολές ύψους 28 εκατομμυρίων ευρώ που έχει καταθέσει. Μπορεί επίσης να δεχθεί την υποκατάσταση από άλλη εταιρία και τέλος να αποδεχθεί την απόφαση και να αφήσει την διαδικασία να εξελιχθεί με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι το μεγαλύτερο σήμερα έργο που επρόκειτο να κατασκευαστεί στην Ήπειρο βρίσκεται στην κυριολεξία στον αέρα με την τύχη του να κρέμεται από μία κλωστή. Από το Υπουργείο Υποδομών δεν υπάρχουν προς το παρόν ενδείξεις για τους τρόπους που σκέφτεται να αντιμετωπίσει το θέμα και να σώσει το έργο. Η απόφαση ωστόσο να κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρία αφήνει να διαφανεί ότι υπάρχει σχέδιο για τα επόμενα βήματα και τρόπος ώστε να αποφευχθεί το οριστικό ναυάγιο.
Έκπτωτος ο εργολάβος, στον «αέρα» η «Γ΄ ΦΑΣΗ» του λιμανιού
Σε νέες περιπέτειες μπαίνει το έργο της τρίτης φάσης του λιμένος Ηγουμενίτσας. Ένα έργο που ξεκίνησε με προβλήματα τα οποία διαρκούν για περισσότερα από πέντε χρόνια και παραμένει μετέωρο. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το Υπουργείο Υποδομών με έγγραφό του κήρυξε έκπτωτη την εταιρία που είχε αναλάβει την κατασκευή των έργων, αφού δύο χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης δεν είχε καταφέρει να ξεκινήσει τις εργασίες.
Να σημειωθεί ότι και ο Αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης στη διάρκεια της τελευταίας συνέντευξης τύπου που είχε δώσει στα Γιάννινα δεν είχε κρύψει τον προβληματισμό του για τις καθυστερήσεις που καταγράφονταν στην έναρξη και την ανάπτυξη των εργασιών. Το έργο με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και με δεδομένα τα ασφυκτικά πλέον χρονικά περιθώρια η τύχη του είναι αμφίβολη. Για τις εξελίξεις που θα υπάρξουν κομβικής σημασίας είναι ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσει η ανάδοχος κοινοπραξία. Εκ του νόμου έχει το περιθώριο υποβολής ένστασης εντός διμήνου και έναρξης των εργασιών προκειμένου να μην εκπέσουν οι εγγυητικές επιστολές ύψους 28 εκατομμυρίων ευρώ που έχει καταθέσει. Μπορεί επίσης να δεχθεί την υποκατάσταση από άλλη εταιρία και τέλος να αποδεχθεί την απόφαση και να αφήσει την διαδικασία να εξελιχθεί με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι το μεγαλύτερο σήμερα έργο που επρόκειτο να κατασκευαστεί στην Ήπειρο βρίσκεται στην κυριολεξία στον αέρα με την τύχη του να κρέμεται από μία κλωστή. Από το Υπουργείο Υποδομών δεν υπάρχουν προς το παρόν ενδείξεις για τους τρόπους που σκέφτεται να αντιμετωπίσει το θέμα και να σώσει το έργο. Η απόφαση ωστόσο να κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρία αφήνει να διαφανεί ότι υπάρχει σχέδιο για τα επόμενα βήματα και τρόπος ώστε να αποφευχθεί το οριστικό ναυάγιο.
Να σημειωθεί ότι και ο Αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης στη διάρκεια της τελευταίας συνέντευξης τύπου που είχε δώσει στα Γιάννινα δεν είχε κρύψει τον προβληματισμό του για τις καθυστερήσεις που καταγράφονταν στην έναρξη και την ανάπτυξη των εργασιών. Το έργο με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και με δεδομένα τα ασφυκτικά πλέον χρονικά περιθώρια η τύχη του είναι αμφίβολη. Για τις εξελίξεις που θα υπάρξουν κομβικής σημασίας είναι ο τρόπος με τον οποίο θα αντιδράσει η ανάδοχος κοινοπραξία. Εκ του νόμου έχει το περιθώριο υποβολής ένστασης εντός διμήνου και έναρξης των εργασιών προκειμένου να μην εκπέσουν οι εγγυητικές επιστολές ύψους 28 εκατομμυρίων ευρώ που έχει καταθέσει. Μπορεί επίσης να δεχθεί την υποκατάσταση από άλλη εταιρία και τέλος να αποδεχθεί την απόφαση και να αφήσει την διαδικασία να εξελιχθεί με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι το μεγαλύτερο σήμερα έργο που επρόκειτο να κατασκευαστεί στην Ήπειρο βρίσκεται στην κυριολεξία στον αέρα με την τύχη του να κρέμεται από μία κλωστή. Από το Υπουργείο Υποδομών δεν υπάρχουν προς το παρόν ενδείξεις για τους τρόπους που σκέφτεται να αντιμετωπίσει το θέμα και να σώσει το έργο. Η απόφαση ωστόσο να κηρυχθεί έκπτωτη η εταιρία αφήνει να διαφανεί ότι υπάρχει σχέδιο για τα επόμενα βήματα και τρόπος ώστε να αποφευχθεί το οριστικό ναυάγιο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου