Απάντηση Αντώνη Μπέζα για ΕΛΚΕ

Ηγουμενίτσα, 31.12.2010

Με αφορμή τις καταγγελίες του Συλλόγου εργαζομένων στο Invest In Greece (πρώην Ελληνικό Κέντρο Επενδύσεων-ΕΛΚΕ), θα ήθελα, σε σχέση με αυτά που αφορούν στο πρόσωπό μου, να δηλώσω τα εξής:
Η συγκεκριμένη εταιρεία δεν ανήκε στη δική μου αρμοδιότητα και πολιτική ευθύνη και δε γνωρίζω, ούτε τον απελθόντα Πρόεδρο, ούτε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Επειδή στο οικογενειακό μου περιβάλλον δεν έχω ανίψια σε ηλικία να εργασθούν, καλώ το Σύλλογο των εργαζομένων να δώσει στη δημοσιότητα, τα στοιχεία του υποτιθέμενου ανιψιού μου που προσελήφθη (αν υπάρχει..), με ποιά συγγένεια συνδέομαι με το συγκεκριμένο πρόσωπο καθώς επίσης και τα στοιχεία που αποδεικνύουν οποιαδήποτε δική μου παρέμβαση ή εμπλοκή στη διαδικασία πρόσληψής του.
Σε ότι αφορά αυτούς που έσπευσαν, χωρίς όπως είχαν υποχρέωση και όφειλαν από το νόμο έλεγχο των πραγματικών γεγονότων, να υιοθετήσουν και να σχολιάσουν, όπως σχολίασαν, την καταγγελία, ώστε να δημιουργήσουν για μια ακόμη φορά δυσμενείς εντυπώσεις εις βάρος μου, αν δεν ανακαλέσουν άμεσα, έχω κάθε δικαίωμα να τους χαρακτηρίζω κοινούς συκοφάντες.

Αντώνης Μπέζας
πρ. Υφυπουργός Οικονομικών

Δεν υπάρχουν σχόλια: