Νέοι Αντιδήμαρχοι στον Δήμο Φιλιατών

Ο Δήμαρχος Φιλιατών
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Ορίζουμε τους κατωτέρω ως νέους Αντιδημάρχους του Δήμου Φιλιατών, εντός της τρέχουσας δημοτικής θητείας, με θητεία από 1/2/2018 έως 31/08/2019, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες όπως παρακάτω:
Α) Ορίζει Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία, τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Μποροδήμο Κωνσταντίνο του Ηλία και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την εποπτεία για θέματα προγραμματισμού και ανάπτυξης.

Την εποπτεία των Τεχνικών Υπηρεσιών, έργων και μελετών και τον Προγραμματισμό, τον συντονισμό και την παρακολούθηση όλων των απαιτούμενων ενεργειών για την έγκαιρη και σωστή υλοποίηση των έργων που εκτελεί ο Δήμος Φιλιατών. Πολεοδομικά και Χωροταξικά θέματα. Συντήρηση οδικού δικτύου του Δήμου. Διαχείριση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις. Ευθύνη για την περισυλλογή αδέσποτων ζώων.
και κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών:
Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων των Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματεία οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. Την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των Δημοτών. Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού. Την χορήγηση αδειών του προσωπικού. Τη λειτουργία του ΚΕΠ στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. Τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο άνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εκτός από βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας και χρηματικών ενταλμάτων. Συνεργασία με την Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. Την εποπτεία θεμάτων συντήρησης και επέκτασης ηλεκτροφωτισμού της Δημοτικής Ενότητας Φιλιατών
Β) Ορίζει Αντιδήμαρχο, με αντιμισθία, τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κ. Γκίκα Θωμά του Κωνσταντίνου και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: Λειτουργία υπηρεσιών άρδευσης και αρδευτικών έργων . Εποπτεία της λειτουργίας ΤΟΕΒ. Διαχείριση βοσκοτόπων του Δήμου. Διαχείριση, αξιοποίηση κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου. Θέματα πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης, αλιεία, Ιχθυοκαλλιέργειες) Εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια υπηρεσία. Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης , εκμετάλλευσης οργανισμού, φορέα. Θέματα υγείας, κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης. Θέματα τουρισμού και τουριστικής προβολής του Δήμου.
Θέματα ρύθμισης κυκλοφορίας οχημάτων, σημάνσεων οδών και ονομασίας οδών. Εποπτεία διαχείριση και λειτουργία της Λαϊκής αγοράς του Δήμου Εποπτεία και λειτουργία των Δημοτικών Σφαγείων
και κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Σαγιάδας:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες την δημοτική ενότητα Σαγιάδας. Τη λειτουργία των διοικητικών Υπηρεσιών, την εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αυτών καθώς και την υπογραφή των εντολών για τις προμήθειες των υλικών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των έργων και των εργασιών των ανωτέρω υπηρεσιών στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. Την Εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας . Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Σαγιάδας. Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας, για την επίλυση των προβλημάτων τους. Η άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη δημοτική ενότητα Σαγιάδας και την οποία μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφαση του ο Δήμαρχος. Την εποπτεία θεμάτων συντήρησης και επέκτασης ηλεκτροφωτισμού της Δημοτικής Ενότητας Σαγιάδας.
2. Τροποποιεί την με αριθμ 18/2017 αρχική απόφαση Δημάρχου ως εξής:
Α) Αφαιρεί από τον Αντιδήμαρχο κ. Κατσάρη Πέτρο του Ηλία την παρακάτω αρμοδιότητα που του είχε μεταβιβαστεί. Ευθύνη για την περισυλλογή αδέσποτων ζώων.
Β) Τροποποιεί την αρμοδιότητα που είχε μεταβιβαστεί στην Αντιδήμαρχο κ. Ουρανία Παππά του Χρήστου ως εξής: Από «Την διοικητική εποπτεία και υποστήριξη της ΝΕ.Κ.Ε.ΔΗ.Φ.» σε «Διοικητική εποπτεία και υποστήριξη της υπό εκκαθάριση ΝΕ.Κ.Ε.ΔΗ.Φ.»
Γ) Ως προς τις κατά τόπο αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Μποροδήμου, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος Ουρανία Παππά, ενώ ως προς τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Θωμά Γκίκα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πέτρος Κατσάρης.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πέτρος Κατσάρης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Θωμά Γκίκα.
Κατά τα λοιπά ισχύει η αρχική απόφαση 18/2017 του Δημάρχου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: