Όπως αναφέρει στην Ερώτησή του ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής το έργο «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1΄ Φάση» αποτελεί σημαντικότατο αναπτυξιακό έργο για την Ήπειρο που εντάχθηκε στις 24/11/2010 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013» του ΕΣΠΑ.
Το έργο δημοπρατήθηκε τον Μάρτιο 2011. Όμως έκτοτε σημειώθηκαν τεράστιες καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου αφού μετά την εγκατάστασή της στο έργο, η ανάδοχος εταιρεία εκτέλεσε μόλις το 2,5% των συνολικών εργασιών. Για το λόγο αυτό υποκαταστάθηκε από νέα ανάδοχο εταιρεία και επανεκκίνησαν οι εργασίες τον Νοέμβριο 2014 με εγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία περαίωσης του έργου την 11-5-2017.
Και ο Νότης Μαριάς συνέχισε: «Όμως όπως προκύπτει από την από 3/4/2015 απάντηση του Αρμοδίου Υπουργού σε Κοινοβουλευτική Ερώτηση, για την υλοποίηση του έργου εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί παράταση δύο ετών. Έτσι η ολοκλήρωση του έργου μετατίθεται το 2019!!! Ταυτόχρονα δημιουργήθηκαν προβλήματα στην εύρυθμη κυκλοφορία πεζών και οχημάτων αφού δεν ολοκληρώθηκαν τα έργα εξωτερικής οδοποιίας, πεζοδρομίων, φωτισμού κλπ που αποτελούν τμήματα του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Β΄ Φάση». Για τους λόγους αυτούς ο Νότης Μαριάς ρωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αν έχει διερευνήσει τα αίτια καθυστέρησης ολοκλήρωσης του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1΄ Φάση» και αν ναι εάν καταλόγισε ευθύνες στους υπευθύνους.
Και ο Νότης Μαριάς κατέληξε καλώντας την Επιτροπή να λάβει μέτρα τόσο για την παρακολούθηση της προόδου των εργασιών όσο και για την επίσπευση της υλοποίησης του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1' Φάση» που κυρίως χρηματοδοτείται από κονδύλια της Ε.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου