Η μελέτη που γίνεται για την σιδηροδρομική σύνδεση, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στην Βουλή, περιλαμβάνει τις ακόλουθες εναλλακτικές προτάσεις:
-1.Φλώρινα-Κρυσταλλοπηγή (με διασύνδεση με Αεροδρόμιο Καστοριάς)-Πόγραδετς-Τίρανα
2.Φλώρινα-Αεροδρόμιο Καστοριάς-Ιεροπηγή-Πόγραδετς-Τίρανα
3.Κοζάνη-Σιάτιστα-Αεροδρόμιο Καστοριάς-Ιεροπηγή-Πόγραδετς-Τίρανα.
Φυσικά πρόκειται για ένα σχέδιο που δεν πρόκειται να υλοποιηθεί άμεσα, αλλά θα αποτελέσει την βάση για τις αποφάσεις που θα δρομολογηθούν τα επόμενα χρόνια ίσως και τις επόμενες δεκαετίες.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας- Αλβανίας αφήνει έξω από κάθε σχεδιασμό την Ήπειρο, η οποία εδώ και χρόνια έχει δει... τα τρένα που φύγαν...
Έτσι μετά το φυσικό αέριο που δια του ΤΑΡ παρακάμπει την Ήπειρο το ίδιο γίνεται και με την σιδηροδρομική σύνδεση.
epiruspost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται.
Δεν δημοσιεύονται τα υβριστικά σχόλια, καθώς και τα εκτός θέματος μηνύματα.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Η εμφάνισή των σχολίων ενδέχεται να καθυστερήσει για λίγο.
Ευχαριστούμε.