Απάντηση του δημάρχου Ηγουμενίτσας στην εφημερίδα «ΤΟΛΜΗ»

Π Ρ Ο Σ: την Εφημερίδα «ΤΟΛΜΗ»
Κύριε Διευθυντά
Σε δύο (2) άρθρα της εφημερίδας ΤΟΛΜΗ της 07.04.2011 αναφερόμενος στο πρόσωπό μου, γράφετε μεταξύ άλλων, τα εξής: « …Καλό είναι να είσαι οργανωμένος στο κόμμα σου, καλλίτερα όμως είναι να ανταποκρίνεσαι έντιμα…» «… Υποψιάζονται οι πολίτες και μιλάνε για μυστικές συζητήσεις του Δημάρχου με την κυβέρνηση…» Όπως και σε άλλα άρθρα σας μέσα στο τρίμηνο της ανάληψης των καθηκόντων μου, με εγκαλείτε συχνά για “κομματική γραμμή”. Φαίνεται πως δεν έχετε πλέον επαφή με τους συμπολίτες μας, για να σας ενημερώσουν με ποιόν τρόπο αντιμετωπίζει η Νέα Δημοτική αρχή τα θέματα που προκύπτουν. Αναζητείστε μακριά από εμένα αυτούς που χρειάζονται “ γραμμές ” κάθε είδους και “καθοδηγούνται” από αυτές.


Σας θυμίζω, πως η εντιμότητα “αποκτάται” ως τίτλος στη ζωή και κατοχυρώνεται από τις πράξεις και την πορεία μας στην κοινωνία. Δεν σας αναγνωρίζω το δικαίωμα να αμφισβητήσετε τη δική μου εντιμότητα. Επειδή την αμφισβήτηση αυτή τη θεωρώ ύβρη, σας την επιστρέφω, πληροφορώντας εσάς γιατί οι συνδημότες μου γνωρίζουν, ότι τις λίγες ώρες που έχω στη διάθεση μου για να κοιμηθώ, το κάνω με ήσυχη τη συνείδησή μου.

Ο Δήμαρχος
Γεώργιος Κάτσινος

Δεν υπάρχουν σχόλια: