
Το κυριότερο σύγχρονο εργαλείο, σύμφωνα με τους ξενοδόχους, είναι η διαφήμιση μέσω του διαδικτύου.
Συζητήθηκαν ακόμη η τιμολογιακή πολιτική των ξενοδοχείων, οι μακροπρόθεσμες τάσεις της αγοράς, αλλά και ο καλύτερος σχεδιασμός του ανταγωνιστικού προϊόντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια δημοσιεύονται.
Δεν δημοσιεύονται τα υβριστικά σχόλια, καθώς και τα εκτός θέματος μηνύματα.
Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Η εμφάνισή των σχολίων ενδέχεται να καθυστερήσει για λίγο.
Ευχαριστούμε.